جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸:۲۲ بعد از ظهر

اخبار شورای شهر تهران

عضو شورای شهر تهران:
شهردار تهران و رئیس سازمان میادین و تره‌بار به وعده‌های خود عمل نکردند

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: شهردار تهران و رئیس سازمان میادین و تره‌بار به ما قول دادند تا پایان سال گذشته، چند ده میدان میوه و تره‌بار جدید احداث کنند، پس چی شد؟ یک میدان هم افتتاح نشد که!

صد در صد بودجه سازمان نوسازی در سال 1401 محقق شده/ افزایش 40 درصدی محدوده های بازآفرینی شهر تهران با هدف نوسازی و مقاوم سازی

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: محدوده هدف بازآفرینی 7درصد شهر تهران بود؛ البته با معیارهای جدیدی که شورای عالی معماری و شهرسازی کشور ابلاغ کرده، این محدوده‌ها 40 درصد اضافه‌ شده که به ایمنی بیشتر شهر و افزایش نوسازی کمک می‌کند.

فیلم/رئیس اتحادیه بارفروشان در گفت‌وگو با «نود اقتصادی»:
سازمان میادین میوه و تره‌بار مال غیر را به بارفروشان فروخته است؛ حالا بنیاد شهید مدعی شده و می‌خواهد ما را از غرفه‌هایی که پولش را داده‌ایم بیرون کند

مصطفی دارایی نژاد بیان کرد: سازمان میادین میوه و تره بار بصورت غیرقانونی دو بار از ما حق پسماند می‌گیرد و از مصوبه شورای شهر تمکین نمی‌کند.

افزایش نرخ کرایه های تاکسی از ابتدای اردیبهشت ماه اعمال می شود

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، زمان اعمال افزایش نرخ کرایه های تاکسی در سال جدید را نخستین روز اردیبهشت ماه اعلام کرد.

جزییات افزایش کرایه‌ مترو، اتوبوس و تاکسی در تهران

فرمانداری تهران مصوبه شورای شهر در مورد افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرابه تاکسی و بلیت مترو و اتوبوس را تصویب کرده است و براین اساس مقرر شده که از ابتدای اردیبهشت ماه افزایش نرخ‌ها اعمال شود.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند