پنج شنبه نهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱:۳۹ بعد از ظهر

اخبار امیرعلی امیرباقری

یک تحلیلگر بازار سرمایه:
سیاست آمریکا در برابر ایران وابسته به شخص رییس جمهور نیست/ بازارهای مالی در میان مدت و بلند مدت تحت تاثیر سیاست‌های اقتصاد کلان است

امیرعلی امیرباقری با بیان اینکه سیاست کلی آمریکا در برابر ایران چندان وابسته به شخص رییس جمهوری نیست، گفت: اخبار می‌توانند بر بازارهای مالی تاثیرگذار باشند اما چیزی که بازارهای مالی را در میان مدت و بلندمدت تغییر می‌دهد متغیرهای کلان و بنیادی در اقتصاد کشور است.

یک کارشناس بازار سرمایه:
اصلاح بازار سرمایه پیشوازی برای اصلاح نرخ ارز است/ حباب را نمی‌توان به کلیت بازار نسبت داد

امیرعلی امیرباقری با بیان اینکه به نظر می‌رسد اکنون اصلاح بازار سهام پیشوازی برای اصلاح نرخ دلار باشد، گفت: هیچگاه نمی‌توان کلمه حباب را به کلیت بازار نسبت داد زیرا همواره در بازار شاهد وجود سهامی هستیم که بالاتر از ارزش ذاتی خود در حال معامله هستند.

یک کارشناس بازار سرمایه:
انتشار اخبار حمایت و بازار گردانی لیدرها تمایل حقوقی‌ها را به خرید بیشتر کرد

امیرعلی امیرباقری بیان کرد: بازگشت معاملات هفته گذشته بورس به روند صعودی از طریق فشار پول حقوقی‌ها و حمایت دستوری از سوی بورس انجام نشد بلکه انتشار اخباری مبنی بر حمایت و بازارگردانی لیدرها باعث افزایش تمایل حقیقی‌های بازار به خرید شد.

یک کارشناس بازار سرمایه:
هفته گذشته برخی از حقوقی‌ها از شرایط بازار سرمایه سواستفاده کردند/ این هفته بازار متعادل خواهد شد

امیرعلی امیرباقری با بیان اینکه حقوقی‌هایی که ملزم به حمایت از بازار بودند نه تنها خریدی انجام ندادند بلکه از هر فرصتی برای فروش در حجم بالا استفاده کردند و فشار فروش مضاعفی را بر بدنه بازار تحمیل می‌کردند، گفت: در هفته جاری تعادل در بدنه بازار حاصل خواهد شد.

یک تحلیلگر بازار سرمایه:
مدیریت نرخ سود بانکی گره بازار سرمایه را باز می‌کند/ برطرف شدن مشکل بازار سهام وابسته به بازار پول است

امیرعلی باقری بیان کرد: برطرف شدن مشکل بازار سهام در شرایط کنونی وابسته به بازار پول است و بهتر است شرایط بنیادی بازار به سمتی حرکت کند که خرید سهام در این قیمت‌ها برای فعالان بازار سرمایه صرفه اقتصادی داشته باشد.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند