یکشنبه نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۱:۳۸ قبل از ظهر

اخبار امین بیانک

خبرنگار «نود اقتصادی» کسب اطلاع کرد؛
افشای تخلفات پتروشیمی غدیر یک روز بعد از خداحافظی مدیرعامل!/ از تخلفات بستگان مدیرعامل تا خریدهای بدون مناقصه و تشریفات را در این گزارش بخوانید

بررسی معاملات نشان می دهد که برخی از معاملات با شرکت هایی که متعلق به رئیس خرید شرکت و خانواده نامبرده که همگی از بستگان مدیرعامل(خواهرزاده) می‌باشد، انجام شده است.

مدیرعامل مستعفی پتروشیمی غدیر در گفتگوی اختصاصی با «نود اقتصادی» از دلایل استعفایش می‌گوید
به خاطر رفتار غیرحرفه‌ای مدیران شستا استعفا دادم/ از حضور خواهرزاده‌ام در شرکت دفاع می‌کنم/ با همکاری خواهرزاده‌ام جلوی دزدی‌ها را گرفتیم!

مدیر عامل شرکت پتروشیمی غدیر تایید کرده است که با استعفای او از مدیریت عاملی این شرکت پتروشیمی موافقت شده و گفت که یکی از دلایل خداحافظی او خستگی از شیوه‌های برخورد درون سیستمی و رفتار غیرحرفه‌ای شستا با پتروشیمی غدیر بوده است.

خبرنگار «نود اقتصادی» کسب اطلاع کرد؛
در پتروشیمی غدیر چه خبر است؟ مراودات ارزی پتروشیمی غدیر با یک صرافی غیرمجاز!/ انحصار صادرات پی وی سی غدیر در دست یک شرکت خاص!

گفته می‌شود که با وجود مصوبه هیئت مدیره مبنی بر برگزاری مزایده‌های فروش و ثبت آگهی در سایت شرکت برای فروش‌های صادراتی بیش از هزار تن، تمامی این فروش‌ها از طریق "مذاکره مدیر عامل" صورت گرفته است.

انتقادات بیانک، مدیرعامل پترشیمی غدیر از بورس در گفتگو با «نود اقتصادی»:
این چه نوع برنامه‌ریزی هست برای اقتصاد دارید می‌کنید؟!/ ما را وادار به فروش محصولاتمان در بورس کردند!

بیانک گفت: این چه نوع برنامه‌ریزی هست برای اقتصاد دارید می‌کنید؟! ما را وادار به فروش محصولاتمان در بورس کردند!

مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر در گفتگو با «نود اقتصادی»:
یک دلال محصولاتمان را هر کیلو 4800 تومان می‌خرید و در بازار آزاد 17 هزار تومان می‌فروخت!/ در سال‌های 90 تا 94 تخلفات بزرگی در شرکت رخ داده است!/ در زمان احمدی‌نژاد اخراج شدم، بیمه‌ام را هم نریختند!

امین بیانک گفت محصولات پتروشیمی غدیر به اجبار و به صورت سهمیه ای با نرخ 4300 تومان در بورس عرضه شده حال آنکه پتروشیمی غدیر در هرتن کالای تولیدی تمام شده 40 درصد زیان کرده و در عوض، یک فرد دلال در بورس محصولات این شرکت را به ازای هر کیلو 4800 تومان خریداری کرده و در بازار آزاد بین 12 تا 17 هزار تومان فروخته است.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛ + نمودار
رکورد ۱۰ساله تولید سیمان شکست/رشد ۱۰ درصدی


فیلم/ رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس:
سرکار گذاشتن مردم با خودروهای برقی کار درستی نیست
فیلم/ عضو هیات مدیره اتحادیه نهاده‌های دامی:
یا اگر شرکت پشتیبانی امور دام نبود، گوشت گران‌تر از 700 هزار تومان هم می‌شد؟

پربیننده