دوشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۸:۴۹ بعد از ظهر

اخبار سقوط هواپیمای ای تی آر

علایی مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان:
باید از ما به خاطر داشتن خط هوایی تهران- یاسوج تشکر کنند/ من شرکت آسمان را از زیان‌دهی خارج کردم/ اگر ترامپ از خر شیطان پایین بیاید 60 هواپیما از بوئینگ می‌خریم

علایی گفت: بعضی‌ها از هر واقعه‌ای که اتفاق می‌افتد، به دنبال این هستند که مسائل مختلف را به بهانه آن حادثه مطرح کنند؛ یعنی اصل حادثه فقط مدنظرشان نیست؛ بلکه چگونگی بهره‌برداری از آن برای اهدافشان نیز مورد توجه آنهاست.

نایب‌رئیس فراکسیون امید مجلس:
جعبه سیاه پرواز تهران-یاسوج نباید به فرانسه فرستاده شود/ رئیس سازمان هواپیمایی تخصص کافی ندارد

پارسایی گفت: ابهام‌ها در ماجرای سقوط پرواز تهران_یاسوج فراوان است و جعبه سیاه نباید به فرانسه فرستاده شود. نگرانیم ماجرای تکراری‌ خواندن دیگر جعبه سیاه‌ها تکرار شود.

گزارش «نود اقتصادی» از پیش دستی سازمان هواپیمایی برای فرار از پذیرش مسئولیت سقوط ATR
دلیل بازنشست نشدن ATR سانحه دیده چه بود؟

تجربه نشان داده که در صورت پافشاری رسانه ها بر سهل انگاری سازمان هواپیمایی در سانحه اخیر هوایی، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی بدون تعارف و فوت وقت، تصمیمات مهم را سریعتر اتخاذ می‌کند.

گزارش «نود اقتصادی» از ناسازگاری ATR های خارجی با اقلیم ایران:
هواپیمای مسافری تولید داخل در انتظار دستور روحانی

دستور تولید مجدد هواپیمای ایران 140 راهکاری است که می‌تواند صنعت حمل و نقل هوایی را با حال و هوایی تولید ملی متحول سازد به شرط آنکه رئیس جمهوری، به این موضوع اعتقاد پید اکند.

یک کارشناس ارشد صنعت هوایی در گفتگو با «نود اقتصادی»:
رئیس جمهور در سال 93 دستور توقف هواپیماهای ATR در ایران را صادر کرد/ هر فروند هواپیمای ATR را 10 میلیون دلار گرانتر از قیمت واقعی خریدیم

یک کارشناس ارشد صنعت حمل و نقل هوایی به «نود اقتصادی» گفت هواپیمای ای تی آر سقوط کرده در منطقه سمیرم، برای استفاده در مناطق جنوبی کشور و در مسیرهای برد کوتاه مناسب است، نه در مسیرهای دور بردی چون تهران تا یاسوج و با ارتفاع پروازی زیاد.

فیلم/ عضو هیات علمی دانشگاه تهران:
چرا وزارت راه برای تامین ۴ میلیون مسکن سراغ دستگاه‌های دیگر رفته؟

یعنی سازمان ملی زمین و مسکن به اندازه ۴ میلیون واحد زمین ندارد؟


فیلم/ معاون وزیر اسبق کار:
کاری کنید مردم وقتی به کشور دیگر سفر می‌کنند احساس سرافکندگی نکنند

پربیننده