دوشنبه دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۸:۴۶ بعد از ظهر

اخبار عبدالرحمن ندیمی بوشهری

خبرنگار «نود اقتصادی» کسب اطلاع کرد؛
حضور چند شغله‌ها در ترکیب هیات مدیره صندوق ضمانت سپرده‌ها!

طبق اطلاعاتی که «نود اقتصادی» استخراج کرده است در ترکیب هیات مدیره صندوق ضمانت سپرده‌ها که وابسته به بانک مرکزی است،‌ افرادی مانند محمدرضا شجاع الدینی ( 3 شغله)،‌ ندیمی بوشهری (بازنشسته)،‌ ابراهیم کاردگر ( مدیرعامل بیمه دانا) و احمد بدری ( 3 شغله) حضور دارند. این صندوق ماموریت حمایت از سپرده‌گذاران از طریق تضمین بازپرداخت وجوه متعلق به سپرده‌گذاران بانک‌ها و سایر مؤسسات اعتباری عضو درصورت ورشکستگی را دارد. آیا این افراد میتوانند حق سپرده گذاران را بگیرند!؟

گزارش «نود اقتصادی» از دلایل استعفای بی سرو صدای معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد؛
ندیمی بوشهری چرا از وزارت اقتصاد فرار کرد؟

گفته می‌شود که ندیمی بوشهری در همین مدت کم حضور در این وزارتخانه، دستکم یک یا دو بار، استعفای خود را به مسعود کرباسیان تقدیم کرده بود و از ابتدا هم قرار نبوده به عنوان معاون، سوار بر اتوبوس مدیران وزارتخانه امور اقتصادی و دارایی شود. برخی کارشناسان بر این باورند یکی از مواردی که باعث دور شدن این دو دوست قدیمی از هم شده است، اختلاف دیدگاه درباره FATF است.

معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد در گفتگوی تفصیلی با «نود اقتصادی»
جابجایی همه مدیران بانک‌های دولتی شایعه است

عبدالرحمن ندیمی بوشهری گفته است که بیش از چهاردهه از رفاقت او با مسعودکرباسیان گذشته اما درمورد عزل ونصب مدیران عامل بانک هاو شرکتهای دولتی هر فردی یک سلیقه ای دارد و ممکن است که دو رفیق هم با هم دچار اختلاف سلیقه باشند.

فیلم/ عضو هیات نمایندگان اتاق تهران:
گرانی گوشت به دلیل قانون مبارزه با قاچاق است


پربیننده