جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۹:۵۸ قبل از ظهر

اخبار محمود مخدومی

افزایش ۷۳ درصدی سود خالص هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی شستا

مجمع عمومی عادی سالانه هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی شستا (تاپیکو) امروز در حالی برگزار شد که گزارش هیات مدیره شرکت حاکی از افزایش سودآوری تاپیکو در شاخص‌های مختلف از جمله رشد حدود ۷۳ درصدی سود خالص این شرکت بود.

فروش ۱۰۰ هزار میلیاردی تاپیکو با رشد ۷۴ درصدی در سالجاری

محمود مخدومی گفت: تاپیکو پس از رشد ۵۷ درصدی فروش در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ موفق شد، در شش ماه نخست سال جاری نیز با فروش تجمیعی ۹۱ هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال، میزان فروش محصولات شرکتهای زیرمجموعه خود را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۴ درصد افزایش دهد.

شرکت نفت ایرانول رکورد تولید و سودآوری را شکست

محمود مخدومی ادامه داد: برخی از شرکتهای زیر مجموعه تاپیکو هم که به دلیل مشکلات متعدد در سال گذشته بدون سود بوده‌اند با سودآوری در سال 97 باعث بهبود سود تلفیقی در گروه شده‌اند که جای تقدیر دارد.

خبرنگار «نود اقتصادی» کسب اطلاع کرد + جدول
کوچ دسته جمعی پیرمردهای مپنا به شستا!

رمز گشایی علت این کوچ دسته جمعی سخت نیست اگر بدانیم محمود مخدومی مدیرعامل کنونی هلدینگ تاپیکو ، پیش از این سکان هدایت هلدینگ انرژی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را برعهده داشت ، دانش آموخته برق است و سابقه معاونت در موننکو را دارد.

ستاره خلیج فارس بورسی می شود/ چهار شرکت جدید تاپیکو آماده عرضه به بورس هستند

محمود مخدومی یادآور شد: تنها انتظار ما این است که دولت اجازه دهد مابه التفاوت 300 میلیون دلاری ارز صادراتی را برای واردات مواد اولیه دارویی اختصاص دهیم.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند