سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۳:۲۹ بعد از ظهر

اخبار حبیب میرزایی

خبرنگار «نود اقتصادی» بررسی کرد؛
 چرا عبدالناصر همتی آن سه نجومی بگیر را اخراج نکرد؟

انتظارها بعد از آمدن همتی به برج رومی محل استقرار بیمه مرکزی جمهوری اسلامی این بود که او مدیران نجومی بگیر را از سمت‌هایشان برکنار کند اما او هیچگاه ۳ مدیر نجومی بگیر بیمه مرکزی را برکنار نکرد! 

فیلم/ حبیب میرزایی، معاون سابق نظارت بیمه مرکزی در گفتگو با «نود اقتصادی»:
روسای بیمه مرکزی در ایران چون منصوب مستقیم دولت هستند، استقلال سیاسی ندارند

معاون سابق نظارت بیمه مرکزی بیان کرد: روسای بیمه مرکزی در ایران چون منصوبین مستقیم دولت هستند، استقلال سیاسی ندارند. مجلس و دولت در کار نهادهای نظارتی دخالت میکنند!

حبیب میرزایی، معاون سابق نظارت بیمه مرکزی در گفتگو با «نود اقتصادی»
مدیران برخی شرکت‌های بیمه‌ای با فشار و ارتباطات سیاسی منصوب می‌شوند

حبیب میرزایی، معاون سابق نظارت بیمه مرکزی بیان کرد: برخی فشارها و ارتباطات باعث انتصاب یکسری از مدیران شرکت‌های بیمه ای شده است که بیمه مرکزی نیز توان مقابله با فشارها را ندارد!. مثلا بیمه مرکزی با انتصاب آقای بیژن صادق به عنوان مدیرعامل بیمه دانا مخالف بود، اما نتوانست کاری کند و دولت فشار آورد!

گزارش «نود اقتصادی» از عملکرد نهاد ضعیف نهاد ناظر در 2 سال مدیریت؛
میراث تلخ عبدالناصر همتی برای رئیس بعدی بیمه مرکزی!

می‌توان باور کرد که ریشه بخشی از مشکلات کنونی صنعت بیمه، مربوط به مدیران سالخورده و کم توان و بخشی هم با ضعف نظارت بیمه مرکزی در پیوند بوده که این امر پیامدهای منفی خود را در سال‌های نه چندان دور نشان خواهد داد.

«نود اقتصادی» بررسی کرد؛
معاون نظارت بیمه مرکزی چه می‌کند، شرکت‌های بیمه‌ای او را دور می‌زنند!

حبیب میرزایی گفت بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر، تمامی منافذ را بسته و امکان دور زدن آیین نامه 83 ازسوی شرکت‌های بیمه‌ای مبنی بر پرداخت حق الزحمه بیشتر به کارگزاران وجود ندارد.

پربیننده