جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۹:۱ بعد از ظهر

اخبار معاون وزیر نفت

معاون وزیر نفت:
دولت روحانی برای توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی ۸ سال تعلل کرد

محسن خجسته مهر بیان کرد: توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی در گذشته به شرکت پتروپارس واگذار شد، اما در روزهای ابتدای کار دولت یازدهم با دستور کتبی ملغی شد و اکنون که ۸ سال از آن زمان می‌گذرد، توسعه این میدان مجدد به همان شرکت پتروپارس واگذار شده است.

تشریح جزئیات احداث طرح‌های پالایشی و پتروپالایشی

معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت، جزئیات احداث طرح‌های پالایشگاهی و پتروپالایشگاهی در سواحل کشور با استفاده از سرمایه مردمی را، تشریح کرد.

معاون وزیر نفت:
طرح ساخت پتروپالایشگاه‌ها تودهنی بزرگ به تحریم‌کنندگان نفت ایران است

اطمینان دارم می‌توانیم با ساخت پتروپالایشگاه در چهار سال آینده به خام‌فروشی نفت پایان دهیم. این طرح تودهنی بزرگی به افرادی است که ما را در جنگ اقتصادی قرار داده و تحریم ظالمانه را به کشور تحمیل کردند.

هوشنگ فلاحتیان، معاون وزیر نفت:
تسهیلات صندوق توسعه ملی برای تامین خوراک پتروپالایشگاه‌ها

معاون امور برنامه ریزی وزیر نفت با اشاره به انتشار فراخوان احداث طرح های پالایشگاهی و پتروپالایشگاهی با استفاده از سرمایه مردمی، گفت: سرمایه‌گذاران این طرح می‌توانند از تسهیلات صندوق توسعه ملی برای دریافت خوراک بهره ببرند.

صوت/ واکنش سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران به اظهارات معاون وزیرنفت در گفتگو با «نود اقتصادی»:
اطلاعات معاون وزیرنفت نسبت به کیفیت فرآورده های صادراتی ایران به همسایگان شرقی قدیمی است

سید حمید حسینی، در واکنش به اظهارات زمانی نیا مبنی بر اینکه همسایگان شرقی نسبت به کیفیت فرآورده های صادراتی ایران شکایت دارند که این موضوعی نگران کننده است، گفت: امسال مشکلی در مورد کیفیت فرآورده‌های نفتی صادراتی به همسایگان شرقی وجود نداشت

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند