جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۰:۵۲ بعد از ظهر

اخبار تالار شیشه ای بورس

تخت گاز بورس در تالار شیشه‌ای

شاخص بورس تهران در نخستین روز هفته درحالی با رشد ۵۰۹۶ واحدی همراه بود که نه تنها تعداد و ارزش معاملات انجام شده نسبت به هفته گذشته افزایش یافته، بلکه امروز هیچ شرکتی تاثیر منفی بر عملکرد این بازار نداشت.

سهام قندی‌ها و صنایع غذایی حباب دارد

مهدی طحانی به علت رشد دیروز و امروز شاخص بورس اشاره و بیان کرد: درست است که کشور با عمده مسائل سیاسی دست و پنجه نرم می‌کند و وجود چنین مسائل سیاسی هم قابل حدس بود اما به دلیل روبرو بودن با فصل مجامع زمینه رشد بازار سرمایه فراهم شده است.

شاخص بورس تهران هیجان زده شد

صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با ۵۹۹ واحد، نماد شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه) با ۲۷۳ واحد، نفت و گاز پتروشیمی تامین (تاپیکو) با ۲۳۰ واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۲۲۹ واحد، گسترش نفت و گاز پارسیان (پارسان) با ۲۲۵ واحد، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با ۲۱۲ واحد و توسعه معادن و فلزات (ومعادن) با ۲۰۲ واحد بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

چراغ های تالار شیشه ای به رنگ قرمزدر آمد

نماد نفت و گاز پتروشیمی تامین (تاپیکو) با 215 واحد، گروه مپنا (رمپنا) با 181 واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با 168 واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با 154 واحد، معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با 146 واحد اثر منفی از جمله گروه هایی بودند که افت شاخص بورس را رقم زدند.

شاخص بورس درجا زد

در معاملات امروز نمادهای کگل (صنعتی و معدنی گل گهر)، کچاد (صنعتی و معدنی چادرملو)، و نیرو (سرمایه گذاری نیرو) در معاملات امروز بالاترین تاثیر مثبت بر شاخص را داشت.

فیلم/ معاون وزیر اسبق نیرو:
جنوب شهر تهران سالی ۳۶ سانتی‌متر فرونشست دارد!


فیلم/ رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران:
مسئولان وزارت نیرو در جلسات می‌گویند برقی برای خودروهای برقی ندارند
فیلم/ مدیرعامل توانیر:
سال گذشته ۶۰۰ مگاوات ترانزیت برق آزمایشی به ترکیه داشتیم

پربیننده