یکشنبه سی ام اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۴:۱۳ قبل از ظهر

اخبار شورای شهر تهران

عضو شورای شهر تهران:
شهردار تهران و رئیس سازمان میادین و تره‌بار به وعده‌های خود عمل نکردند

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: شهردار تهران و رئیس سازمان میادین و تره‌بار به ما قول دادند تا پایان سال گذشته، چند ده میدان میوه و تره‌بار جدید احداث کنند، پس چی شد؟ یک میدان هم افتتاح نشد که!

صد در صد بودجه سازمان نوسازی در سال 1401 محقق شده/ افزایش 40 درصدی محدوده های بازآفرینی شهر تهران با هدف نوسازی و مقاوم سازی

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: محدوده هدف بازآفرینی 7درصد شهر تهران بود؛ البته با معیارهای جدیدی که شورای عالی معماری و شهرسازی کشور ابلاغ کرده، این محدوده‌ها 40 درصد اضافه‌ شده که به ایمنی بیشتر شهر و افزایش نوسازی کمک می‌کند.

فیلم/رئیس اتحادیه بارفروشان در گفت‌وگو با «نود اقتصادی»:
سازمان میادین میوه و تره‌بار مال غیر را به بارفروشان فروخته است؛ حالا بنیاد شهید مدعی شده و می‌خواهد ما را از غرفه‌هایی که پولش را داده‌ایم بیرون کند

مصطفی دارایی نژاد بیان کرد: سازمان میادین میوه و تره بار بصورت غیرقانونی دو بار از ما حق پسماند می‌گیرد و از مصوبه شورای شهر تمکین نمی‌کند.

افزایش نرخ کرایه های تاکسی از ابتدای اردیبهشت ماه اعمال می شود

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، زمان اعمال افزایش نرخ کرایه های تاکسی در سال جدید را نخستین روز اردیبهشت ماه اعلام کرد.

جزییات افزایش کرایه‌ مترو، اتوبوس و تاکسی در تهران

فرمانداری تهران مصوبه شورای شهر در مورد افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرابه تاکسی و بلیت مترو و اتوبوس را تصویب کرده است و براین اساس مقرر شده که از ابتدای اردیبهشت ماه افزایش نرخ‌ها اعمال شود.

ریزش ۱۰۰۰ تومانی قیمت در بازار غیررسمی
دلار تلگرامی وارد کانال ۵۷ هزار تومان شد


«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛ + نمودار
تعداد تراکتورهای ترکیه ۳/۵ تا ۴ برابر ایران
فیلم/ عضو اتاق بازرگانی تهران:
آئین نامه تضمین صادرات خدمات فنی مهندسی هنوز تدوین نشده است!
فیلم/ رئیس اتاق بازرگانی تهران:
امسال قرار است برق واحدهای صنعتی را سه روز در هفته قطع کنند

پربیننده