دوشنبه دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۰:۲۶ قبل از ظهر

اخبار اکبرترکان

بررسی خبرنگار «نود اقتصادی» نشان می‌دهد
حضور فعال اکبر ترکان در هیات مدیره شستا و ۲ شرکت دیگر!/ ترکان با وجود بازنشستگی و بیماری همچنان به سرکار می‌رود!

بررسی‌های خبرنگار «نود اقتصادی» حاکیست اکبر ترکان، همچنان با وجود کهولت سن و داشتن بیماری‌های گوناگون علاوه بر ریاست هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در هیات مدیره دو شرکت دیگر نیز حضوری فعال دارد!

اکبر ترکان در گفتگوی تفصیلی با «نود اقتصادی»:
رایتل کماکان با سرپرست اداره می‌شود/ رایتل زیان ندارد، فقط بدهی دارد/ دارایی‌های شستا 30 هزار میلیارد تومان است

رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، گفته است که اپراتور رایتل، در شرایط فعلی، تحت سرپرستی مهندس کاظمی اداره می‌شود و افزود که به غیر از شرکت رایتل، شرکت‌های دیگری از شستا هم وجود دارند که با سرپرست اداره می‌شوند.

گزارش «نسیم آنلاین»:
گافِ بزرگ ترکان از ناآگاهی در قوانین مناطق آزاد و گمرک!

نهادهایی مانند گمرک و نیروی انتظامی قطعا باید درباره‌ی ورود کالای قاچاق به بازار داخلی پاسخگو باشند ولی زمینه‌سازی مناطق آزاد و ویژه برای واردات قاچاق نیز موضوعی است که آقای ترکان باید مسئولیت آن را به عهده بگیرد.

اکبر ترکان: از رکود خارج نشدیم؛ بنگاه‌های کشور تا خِرخِره بدهکارند

مشاور رئیس جمهور گفت: وقتی سیستم خوب کار نمی‌کند، یعنی یک پیکره بیمار اقتصادی را نگه‌‌ داشته‌ایم و با ورشکسته اعلام نکردن آن باعث می‌شویم که این بنگاه منابع را نابود کند

ترکان: شبکه‌های دلالی همه جای کشور را نجس کردند

مشاور روحانی: بابک زنجانی یک آدم نیست، یک جریان است؛ مگر به قول آقای زنگنه ممکن است میلیاردها دلار نفت خام را تحویل یک آدم یک لا قبا بدهند؟! این یک زنجیره ای است که از داخل کشور ما شروع می‌شود و تا خارج امتداد می‌یاید

فیلم/ عضو هیات نمایندگان اتاق تهران:
گرانی گوشت به دلیل قانون مبارزه با قاچاق است


پربیننده