به گزارش «نود اقتصادی» به نقل از روابط‌ عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، متن پیام نوروزی مهدی ضیغمی، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت به شرح ذیل است:

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حوّل حالنا الی احسن الحال

جهان امروز با رویدادها و اتفاقات متعددی روبرو است و بی تردید سرعت تحولات و تغییرات ناشی از فناوری، تاثیر شگرفی بر جوامع و زندگی مردم می گذارد.

سال  1402 با وجود همه سختی‌‎ها و دشواری‌های ناشی از جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه اقتصادی به پایان رسید و خداوند منان را شاکریم که ایران اسلامی به همت تلاشگران عرصه تولید و تجارت همچنان در مسیری رو به جلو و پیشرفت در حال حرکت است.

سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان متولی تجارت خارجی کشور در سالی که گذشت اهدافی همچون توسعه صادرات غیرنفتی، گسترش بازارهای صادراتی، متنوع‌سازی شرکای تجاری، پیگیری انعقاد پیمان‌ها و موافقت‌نامه‌های تجاری با کشورهای هم‌پیمان تجاری را در دستور کار قرار داد و در این مسیر با همراهی دولت محترم و پیگیری فعالان تولید و تجارت کارنامه قابل قبولی از خود بر جای گذشت.

در سال پیش رو نیز با تاسی به سیاستهای کلان نظام و دولت مردمی و تاکید بر صادرات غیرنفتی به عنوان پیشران توسعه همه جانبه کشور، به یاری حق، با اقتدار و عزمی راسخ در مسیر توسعه تجارت و رفع موانع پیش روی تجار و فعالان اقتصادی ‌‌پیش خواهیم رفت.

امید است که در سایه رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری و استقامت و تلاش مردم شریف ایران اسلامی، به زودی شاهد موفقیت ها و پیشرفت ها به خصوص در حوزه اقتصادی باشیم.

به امید سربلندی ایران اسلامی

مهدی ضیغمی
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران