اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، رضا جعفری در این سفر ضمن بازدید از شعبه ساری، در نشستی با رؤسای شعب استان مازندران و همکاران بر تلاش مضاعف برای برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت برای تحقق رشد مورد انتظار تأکید کرد.

مدیرعامل بیمه سینا در ادامه گزارشی از عملکرد شرکت در این مدت ارائه کرد و افزود: خوشبختانه بهبود شاخص‌های عملکردی در سال‌جاری موجب شده تا توانگری مالی ما بر اساس عملکرد سال جاری نیز در سطح یک حفظ شود و نسبت آن نیز به بیش از 200 درصد برسد که این مهم نتیجه تلاش جمعی و توجه به اصول مدیریت ریسک است.

وی کنترل نسبت خسارت، توجه به وصول مطالبات و اصلاح فرایندها را از وظایف مهم رؤسای شعب عنوان کرد و گفت: همکاران شعب باید با هم‌افزایی و کمک ستاد مرکزی برای رفع مشکلات تلاش کنند.

جعفری سهم بیمه‌های عمر از کل فروش شرکت را 20 درصد اعلام کرد و گفت: تمامی شعب باید با استفاده از ظرفیت نمایندگان و به‌کارگیری اصول بازاریابی، این سهم را در پرتفوی خود رقم بزنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به سوال نمایندگان در خصوص استارت‌آپ‌ها به سیاست نماینده‌محوری در شرکت اشاره کرد و افزود: حضور اپلیکیشن‌های فروش بیمه نباید تهدیدی برای فعالیت نمایندگان باشد و موجب محدود شدن بازار آنها شود، بلکه باید فرصتی برای ارائه خدمات بیمه‌ای جدید باشد تا شبکه فروش بتوانند خدمات خود را از این طریق تسهیل کرده و به مشتریان ارائه دهند.

 

مدیرعامل بیمه سینا تصریح کرد : آیین‌نامه 92 و ملحقات آن به راحتی قابل اصلاح است به این صورت که اینشورتک‌ها به عنوان بازاریاب آنلاین در کنار نمایندگان فعلی همکاری داشته باشند.

این گزارش می افزاید، در آغاز این نشست رؤسای شعب ساری، آمل و بابل هریک گزارشی از عملکرد شعبه خود رائه کردند و جعفری نیز نکاتی را برای بهبود وضعیت و رفع مشکلات آنها بیان کردند.