به گزارش «نود اقتصادی»، کاوه زرگران با اشاره به برگزاری جلساتی برای تنظیم بازار و کنترل قیمت تولیدات داخلی، اظهار داشت: در این جلسات تاکید شد که بر قیمت‌گذاری و توزیع کالاها و همچنین سامانه انبارها نظارت جدی صورت گیرد. 

وی با اشاره به جلسه صبح امروز اتاق بازرگانی ایران با مسئولان اتحادیه‌های تولیدی، گفت: در این جلسه بر کنترل قیمت‌ها تأکید شد، هر چند بنزین در بسیاری از محصولات به عنوان یک مؤلفه تولیدی یا توزیعی محسوب می‌شود و در واقع تغییر قیمت بنزین در قیمت تمام شده کالاها مؤثر خواهد بود.

زرگران تصریح کرد: باید ببینیم دولت چه راهکاری را در این زمینه اتخاذ می‌کند، ممکن است دولت از یک طریقی افزایش قیمت تمام شده را برای تولید کننده جبران کند و یا اینکه این مسئله به مصرف کننده منتقل شود. باید منتظر بمانیم تا مشخص شود که سیاست دولت در این زمینه چیست.

وی ادامه داد: درست است که بخش زیادی از حمل و نقل کالا با استفاده از ناوگان گازوئیل سوز صورت می‌گیرد ولی بنزین هم تأثیرگذار است؛ به ویژه در زمینه بازاریابی و انجام امور پشتیبانی.

دبیر کانون انجمن‌های صنایع غذاییدر پاسخ به این سؤال که آیا درگیری‌های این روزها به کارخانه یا مرکز صنعتی کشور آسیبی وارد کرده است؟ نیز گفت: خدا را شکر تاکنون اتفاقی در این زمینه نیفتاده است، هر چند که حمل و نقل و توزیع کالا مقداری تحت تاثیر قرار گرفته است.