«نود اقتصادی»:مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور گفته است که درتلاش برای تهیه کارت های اعتباری خرید کالا و توزیع آن بین بازنشستگان تا قبل از عید امسال بوده اما چنانچه این مهم صورت نپذیرد ابتدای سال آینده کارت های اعتباری بین بازنشستگان توزیع خواهد شد.

صندوق بازنشستگی فولاد ایران کمی قبل تر، از انجام  اقدامات لازم برای تهیه کارت های اعتباری از فروشگاه رفاه برای خرید مناسب کالاهای با کیفیت خبرداده و اعلام کرده بود که کارتهای خرید مایحتاج  به ارزش بیست میلیون ریال تا آخر اسفند ماه به هر یک از بازنشستگان تحویل می شود.

اکبر نوروزی درگفتگو با «نود اقتصادی»احتمال داد که درصورت آماده نشدن به موقع کارت ها تا پایان امسال،توزیع آن به سال آینده موکول شود.

وی  اعلام داشت که حقوق وعیدی اسفند ماه همه بازنشستگان صندوق فولاد به حساب افراد، واریز شده است.

نوروزی اذعان داشته که صندوق بازنشستگی فولاد برنامه ریزی مناسبی برای پرداخت حقوق ماه های انتهای سال داشته اما بر اساس عدم انجام تعهدات سازمان خصوصی سازی در پرداخت طلب این صندوق،متاسفانه پرداختی این ماهها با مشکلاتی روبرو شده بود.

در حال حاضر،تعداد افراد تحت پوشش صندوق بازنشستگی فولاد 86 هزار نفربوده که رقم پرداختی ماهیانه صندوق بازنشستگی فولاد به آنها 200 میلیارد تومان برآورد می شود.

حقوق بهمن ماه بازنشستگان فولاد،17 اسفندماه امسال به حساب آنها واریز شد.