مدیر عامل موسسه اعتباری عسکریه، ازافزایش 500 میلیاردتومانی سرمایه این موسسه و رسیدن رقم کل به 800 میلیارد تومان خبرداد و به نسیم گفت که بخشی از این افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و بخش دیگر آن از محل آورده نقدی سهامداران صورت خواهد پذیرفت.

"درحال حاضر،سرمایه موسسه اعتباری  عسکریه 300 میلیارد تومان است."

سید امین جوادی، با بیان اینکه درشرایط کنونی تجهیز منابع امری بسیار دشوار است، تصریح کرد که درحال حاضر، عرصه رقابت با توجه به کاهش نرخ سود بانکی به شدت تنگتر شده است.

به گفته وی، اتخاذ سیاست انقباضی دولت، کاهش نقدینگی را هم به دنبال داشته که با زحمت فراوان باید مشتریان را برای حضور در این موسسه ترغیب ساخت.

نایب رئیس هیات مدیره موسسه اعتباری عسکریه، از تلاش این موسسه برای تبدیل شدن به بانک،بعد از تحقق افزایش سرمایه خبرداد و به نسیم گفت که این موسسه از تمامی خدمات بانکی منهای حساب جاری برخوردار است.

وی، با اشاره به تاکیدات دولتمردان دایر بر اجتناب مردم از سپرده گزاری نزد موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز، گفت که با وجود کاهش نرخ سود بانکی، بعید است که مردم سپرده های خویش را نزد این موسسات ببرند و افزود که در حال حاضر، اطلاع رسانی لازم پیرامون چالش های موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز انجام شده است.

جوادی،eps  سال  93 موسسه  اعتباری عسکریه  را 30 ریال برشمرد که از قرار معلوم، این رقم محقق خواهد شد.