دوشنبه دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۷:۵۸ قبل از ظهر

اخبار چابهار

توافق نهایی با هند برای توسعه بندر چابهار

امروز در مذاکره بین وزیر راه و شهر سازی کشورمان با وزیر امور خارجه هند، توافق نهایی با هند برای توسعه بندر چابهار صورت گرفت.

فیلم/رئیس اسبق دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران:
در پی‌ غفلت مسولان ایرانی، توافقنامه‌ای بین چین، پاکستان و افغانستان امضا شد تا کریدور شمال- جنوب به جای چابهار ایران از گوادر پاکستان عبور کند!

ایرج تاج الدین بیان کرد: در پی‌ غفلت مسولان ایرانی، توافقنامه‌ای بین چین، پاکستان و افغانستان امضا شد تا کریدور شمال- جنوب به جای چابهار ایران از گوادر پاکستان عبور کند!

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در نشست ستاد توسعه سواحل مکران:
دو هزار و پانصد میلیارد تومان پروژه عمرانی در محدوده منطقه آزاد چابهار در حال اجراست

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در نشست ستاد توسعه سواحل مکران در چابهار گفت: اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در این منطقه در حال اجراست که ۹۳۷ میلیارد تومان آن تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری خواهد رسید. 

در گفتگوی اقتصاد ۲۴ با معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار مطرح شد؛
جهش تولید فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها در منطقه آزاد چابهار

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: با فردی که متقاضی سرمایه‌گذاری است ابتدا قرارداد اجاری زمان ساخت بسته می‌شود. در این مدت زمان اجاره کمی را به سازمان منطقه آزاد چابهار پرداخت می‌کنند و به عنوان مستأجر زمین شناخته می‌شود. به محض اینکه عملیات ساختمانی پروژه سرمایه‌گذاری تمام شد؛ قرارداد فروش اجرایی خواهد شد.

۲ هزار میلیارد تومان پروژه در بندر چابهار افتتاح و کلنگ‌زنی شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: افتتاح و کلنگ‌زنی ۲ هزار میلیارد تومان پروژه امروز در بندر چابهار نشان از توجه دولت به توسعه سواحل مکران و عمران و آبادانی این منطقه محروم دارد.‌

فیلم/ عضو هیات نمایندگان اتاق تهران:
گرانی گوشت به دلیل قانون مبارزه با قاچاق است


پربیننده