جمعه بیست و هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۲:۶ بعد از ظهر

اخبار انجمن خودروسازان

کارشناس صنعت خودرو:
خودروسازان با گرو کشی جلوی اجرای استانداردهای خودرویی را می‌گیرند

زمان آن فرا رسیده تا از تولید محصولاتی که هر سال به عنوان یکی از عوامل اصلی در تلفات جاده‌ای به شمار رفته و هزینه بالایی را بر دولت و اقتصاد تحمیل می‌کند، جلوگیری شود.

دبیر انجمن خودروسازان:
ممنوعیت واردات خودرو حمایت از صنعت خودروسازی به حساب نمی‌آید

ممنوعیت واردات خودرو به کشور حمایت از این صنعت به‌شمار نمی‌رود و خودروسازان نیز خواستار چنین حمایتی نیستند. دولت به‌جای ممنوعیت واردات و یا وضع عوارض سنگین وارداتی، میزان عوارض را متعادل کند و به حدود ۳۰ درصد برساند و در کنار آن قیمت‌گذاری خودروهای داخلی را به تولیدکنندگان واگذار کند.

سوال «نود اقتصادی» از مدیران ایران خودرو؛
پشت پرده فروش ۲۸۰ خودرو به مدیران دولتی و نهادهای خاص!/ الان که تولید خودرو در ایران خودرو کاهش یافته،‌ چگونه به برخی شرکت‌ها با شرایط ویژه خودرو می‌فروشید؟!

جالب اینجا است که شرایط فروش ایران خودرو برای برخی شرکتها و نهادهای خاص نسبت به فروش عادی متفاوت است به طوری که در برخی موارد پیش فروش فوری رهنی بوده و در برخی موارد هم پرداخت 30 و 35 درصد در فروش این خودروها لحاظ شده است.

تعیین اعضای هیات مدیره شرکت‌های خودروسازی با سفارش افراد پرنفوذ

موید حسینی‌صدر نماینده حامی دولت در مجلس: اکثر این هیات‌مدیره‌ها با سفارش و توصیه افراد با نفوذ آمدند و مدیریت کشور تحت نفوذ این افراد خاص است و به همین خاطر تحت مدیریت‌های خاص مدیریت می‌شود

عضو انجمن قطعه‌سازان: خودروسازان به جای مطالبات خود به قطعه‌سازان خودروی چینی دادند

به‌نیا افزود: با رأی دیوان عدالت اداری، مجمع انتخاباتی هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات خودرو که سال گذشته برگزار شده به طول کامل ابطال گردید و طی روزهای آتی، این حکم ابلاغ می‌شود

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛ + سند
کاهش جزئی شکاف طبقاتی در دولت سیزدهم


فیلم/ منتخب مردم تهران در مجلس:
مسیر ۴ ماهه روسیه تا هند از طریق ایران به ۴۰ روز کاهش می‌یابد
فیلم/ عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با «نود اقتصادی»:
از نظر اقتصادی تعطیل کردن پنجشنبه خود تحریمی است