جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۸:۳۶ بعد از ظهر

اخبار عیدی کارگران

مبلغ عیدی امسال کارگران چقدر است؟

مبلغ عیدی و پاداش پایان سالی که کارفرمایان باید به کارگران خود پرداخت کنند حداقل ۸ میلیون تومان و حداکثر ۱۲ میلیون تومان خواهد بود.

«نود اقتصادی» کسب اطلاع کرد+سند
 نامه قطعه‌سازان به وزارت صمت درباره بحران نقدینگی و عدم پرداخت مطالباتشان از سوی ایران‌خودرو و سایپا و ناتوانی آنها در پرداخت حقوق اسفند و عیدی به کارکنان

قطعه سازان در نامه ای به وزارت صمت ضمن بیان بحران نقدینگی و عدم پرداخت مطالباتشان از سوی ایران خودرو و سایپا به ناتوانی در پرداخت حقوق اسفند و عیدی کارکنان خود اشاره کردند.

درصورت تصویب طرح پیشنهادی در مجلس
بازنشستگان تامین اجتماعی عیدی کارگری می گیرند

یک فعال کارگری از ارائه طرح پیشنهادی همسان سازی عیدی و پاداش بازنشستگان تامین اجتماعی به مجلس خبر داد و گفت: در صورت تصویب این طرح، بازنشستگان تامین اجتماعی عیدی کارگری خواهند گرفت.

زمان واریز عیدی سال ۹۹ / کارگران و بازنشستگان چقدر عیدی می‌گیرند؟

در حالی که طبق اعلام رئیس کانون بازنشستگی شهر تهران، پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تا چند روز آینده آغاز می‌شود، اما رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی می‌گوید هنوز جزئیات، میزان یا زمان واریز عیدی بازنشستگان مشخص نشده است.

جزئیات پرداخت عیدی امسال کارگران

برای محاسبه حداقل عیدی باید دستمزد روزانه مصوب امسال را در ۶۰ روز ضرب کنیم. با توجه به اینکه دستمزد روزانه ۶۳ هزار و ۶۸۰ تومان است، حداقل عیدی که باید پرداخت شود سه میلیون و ۸۲۰ هزار تومان است.

فیلم/ معاون وزیر اسبق نیرو:
جنوب شهر تهران سالی ۳۶ سانتی‌متر فرونشست دارد!


فیلم/ رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران:
مسئولان وزارت نیرو در جلسات می‌گویند برقی برای خودروهای برقی ندارند
فیلم/ مدیرعامل توانیر:
سال گذشته ۶۰۰ مگاوات ترانزیت برق آزمایشی به ترکیه داشتیم

پربیننده