جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۶:۴۴ بعد از ظهر

اخبار محمدرضا ساروخانی

خبرنگار «نود اقتصادی» کسب اطلاع کرد؛
عضو هیات مدیره بانک سینا، ۲ شغله شد

به گزارش خبرنگار «نود اقتصادی»، محمدرضا ساروخانی، عضو هیات مدیره بانک سینا، به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری نور کوثر ایرانیان وابسته به صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها انتخاب شد.

اعطای تقدیرنامه و تندیس سه ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی به بانک سینا

در مراسمی که با حضور مسئولان کشوری، مدیران ارشد سازمان ‌ها و متخصصان، برگزار شد، این بانک در دومین سال حضور پی‌در‌پی با اهدای تندیس و لوح تقدیرنامه 3 ستاره، که آقای ساروخانی عضو هیات مدیره آن را دریافت کرد، مورد تقدیر قرار گرفت.

خبرنگار «نود اقتصادی» کسب اطلاع کرد؛
معاون سه شغله بانک وابسته به بنیاد مستضعفان!

محمدرضا ساروخانی، معاون برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و امور بین‌الملل بانک سینا، هم عضو هیات مدیره بانک سیناست و هم عضو هیات مدیره سرمایه‌گذاری غدیر و هم عضو هیات مدیره شرکت "قاسم ایران"( یکی از برندهای معروف در حوزه توزیع کالا و خدمات)!

ستاره‌های بانکی، "سینا" را به سرنوشت "استیل‌آذین" مبتلا می‌کنند؟!

«نسیم» منتشر کرد: تعداد روزهای مثبت نماد بانک سینا درسه ماهه اخیر تنها 28 روز بوده و در مقابل تعداد روزهای منفی نماد بانک مورد اشاره از مرز 35 روز هم گذشت، یعنی 53 درصد منفی برای نماد بانک سینا در سه ماهه.

معاون بانک سینا: بانک‌ها بخشنامه سود بانکی بانک مرکزی را دور می‌زنند

محمدرضا ساروخانی درگفتگو با «نسیم»: شرایط حاضر، به هیچ عنوان زمان مناسبی برای کاهش مجدد نرخ سود بانکی نیست/ سهامدار سینا 17 درصد از سهام خود در این بانک را واگذار می‌کند

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند