جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱:۵۳ بعد از ظهر

اخبار صف فروش

فیلم/مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری هلال احمر ایران در گفتگو با «نود اقتصادی» پاسخ داد؛
چرا این روزها اغلب سهامداران در حال فروش سهامشان هستند؟

دکتر علی صفرعلی گفت: گزارش‌های ۶ ماهه اغلب شرکت‌ها خوب است، اما متاسفانه شاهد هستیم بخاطر جو روانی موجود در بازار، فشار فروش در بازار همه گیر شده است. فشار دولت برای فروش سهام از روی حقوقی ها برداشته شود جو منفی بازار هم ازبین میرود.

یک کارشناس بازار سرمایه:
 اصلاح ۴۰ درصدی شاخص بورس تهران در سه ماه/ واکنش سهامداران به رویدادهای مثبت و منفی برعکس شده

فرهنگ حسینی بیان کرد: بازار سرمایه یکی از سریع‌ترین و شدیدترین اصلاح‌های خود را پشت سر گذاشته است. اصلاح بیش از 40 درصد در کمتر از 3 ماه را شاهد بودیم.

صوت/ مدیرعامل سبدگردان پاداش سرمایه در گفتگو با «نود اقتصادی»:
 متاسفانه سهامداران ترسیده اند و سهم‌های با ارزش خود را با قیمت‌های نازل می‌فروشند، بزودی قیمت‌ها برخواهد گشت و آنها پشیمان می‌شوند 

کوروش شمس، تحلیلگر بازار سرمایه بیان کرد: اثر تصمیمات و سیاستگذاری های داخلی بسیار مهمتر از نتایج انتخابات آمریکاست. روزهای منفی بازار سرمایه به همین زودی ها تمام می‌شود، قیمت برخی سهم‌ها خیلی جذاب شده و به کف خود رسیده است.

یک تحلیلگر بازار سرمایه:
جمع شدن صف‌های فروش امید به رونق را در بازار سرمایه زنده کرد

امین دامچه بیان کرد: با جمع شدن صف فروش، ارزش معاملات در بازار روز گذشته حدود ١٠ هزار میلیارد تومان بود، به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که هیجان فروش در بازار کاهش پیدا کرده باشد.

خبری از بازارگردان‌ها در بورس نشد؟

طبق مصوبات شورای عالی بورس، از ۲۰ شهریورماه امسال، ناشران و سهامداران عمده موظف شدند، نقدشوندگی را از طریق ابزار بازسازی و عملیات بازارگردانی انجام دهند و صف‌های فروش و خرید را جمع کنند.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند