سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۴:۴۲ بعد از ظهر

اخبار اصلاح بازار

یک کارشناس بازار سرمایه:
دولت برای حمایت بدون برنامه از بورس پاسخگو باشد

حمید میرمعینی بیان کرد: با توجه به تبلیغاتی که از سوی دولتمردان برای حضور بیشتر افراد در بازار سرمایه انجام شده، دولت برای حمایت بدون برنامه از بورس پاسخگو باشد.

استاد اقتصاد دانشگاه مازندران:
خروج افراد عجول به ثبات بازار سرمایه کمک می‌کند/ دولت بجای دخالت در بازار بورس به نظارت و حمایت قانونی بپردازد

سعید راسخی بیان کرد: انتظار می رود با خروج افراد عجول از بازار، ثبات بازار افزایش یابد و در صورتی که مراقبت و نظارت قانونی دولت و نه دخالت های حساب شده و منطقی آن را مد نظر قرار دهیم، انتظار می رود بازار سرمایه کشور وظیفه واقعی خود که صیانت از تولید است را انجام دهد.

چرا هیجان فروش در بورس پایان نمی‌یابد؟

درحالی که به نظر میرسد بازار فعلا در شرایط هیجانی فروش به سر می‌برد که از این نظر انتظار مثبت شدن بازار در یک پروسه زمانی کوتاه دور از انتظار است.

صوت/یک تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با «نود اقتصادی»:
در ۴ ماه اخیر بیش از ۸۰ هزار میلیارد تومان پول جدید وارد بورس شده است/ اصلاح بازار در هفته آینده به اتمام خواهد رسید

 دکتر سینا عنایت اللهی تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با «نود اقتصادی» با بیان اینکه در ۴ ماه اخیر بیش از ۸۰ هزار میلیارد تومان پول جدید وارد بورس شده است،‌ گفت: اصلاح بازار در این به اتمام خواهد رسید.

 فیلم/ نگرانی یک اقتصاددان و تحلیلگر مسائل اقتصادی بابت بالارفتن عجیب شاخص بورس در ماه‌های اخیر در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای با رشد شاخص بورس سپر انسانی تشکیل داده‌اند

دکتر کامران ندری بیان کرد: رشد شاخص طبیعی نیست و توسط یک عده در حال مدیریت شدن است، آنها با رشد شاخص، سپر انسانی تشکیل داده‌اند و افراد زیادی از جامعه را درگیر بورس کرده اند تا دولت جرات اصلاح بازار را نداشته باشد!

پربیننده