جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۶:۷ قبل از ظهر

اخبار سید محمد علیپور

اساسنامه جدید سندیکای بیمه گران محافظه کارانه تصویب شد/شورایعالی بیمه از دوردستی برآتش صنعت بیمه دارند

وی،مدعی شد که در ابتدا برای ثبت نام در انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه گران تمایلی نداشته اما به گفته او، دوستان خیلی اصرار کرده اندکه در انتخابات بماند و ادامه داد که اگر احساس کنم که موثر هستم کاندیدا می شوم و اگر احساس کنم که شرمنده وظیفه ای که برعهده ام می گذارند می شوم، می گویم نیستم.!

تاخیر در برگزاری انتخابات دبیر کل سندیکا صدای حسابرس را هم درآورد!

دراین گزارش آمده که با توجه به انقضای مدت تصدی سید محمد علیپور یزدی دبیرکل سندیکا در 16 اسفند ماه سال 97 ، تجدید مدت یا انتخاب دبیر کل بر اساس ماده 14 اساسنامه ضروری است.!

سندیکای بیمه گران ایران برای اصلاح اساسنامه جدیدسقف زمانی در نظر گرفت!

خبرنگار نود اقتصادی اطلاع یافته که در جلسه امروزسندیکا توافق شده که اگر دردو جلسه آتی شورایعالی بیمه،تکلیف اصلاح اساسنامه سندیکا مشخص نشد،برگزاری انتخابات دبیرکل دیگر منوط به اساسنامه قبلی سندیکا خواهد بوده و با برگزاری انتخابات ، تکلیف دبیر کل جدید مشخص می شود.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در گفتگو با «نود اقتصادی»:
تا زمانیکه اساسنامه سندیکا اصلاح نشود، انتخابات را برگزار نمی‌کنیم!/ کاهش اختیارات بیمه مرکزی در حد کلام و بحث بود!

علیپور یزدی، درباره انتقادات مطرح شده پیرامون عملکرد دو ساله خود او به عنوان دبیر کل سندیکای بیمه گران اذعان داشت که با توجه به ضعف در ضمانت اجرا،هر فرد دیگری هم دبیر کل سندیکا باشد مادامی که ضمانت اجرایی وجود ندارد نمی تواند تصمیمات را در صنعت بیمه جاری کند و در حال حاضر، عمده مشکلات در سندیکا با تعارف و اخلاق حل می شود.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در گفتگو با «نود اقتصادی»:
نامه مدیران عامل برای انتخاب رئیس کل بیمه مرکزی از داخل صنعت کاملا درست بود/ ادعای برخی افراد در مورد هزینه کرد سندیکا، ناشی از ندانم کاری آنها است!

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، از اینکه این سندیکا قدرت اجرایی لازم را ندارد، به شدت انتقاد کرده و گفته است که بسیاری از مشکلات با شرکت‌ها را به صورت رفاقتی و با قول مردانه در این سندیکا حل می‌کنند.

فیلم/ معاون وزیر اسبق نیرو:
جنوب شهر تهران سالی ۳۶ سانتی‌متر فرونشست دارد!


فیلم/ رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران:
مسئولان وزارت نیرو در جلسات می‌گویند برقی برای خودروهای برقی ندارند
فیلم/ مدیرعامل توانیر:
سال گذشته ۶۰۰ مگاوات ترانزیت برق آزمایشی به ترکیه داشتیم

پربیننده