اخبار شرکتها-سفر به اصفهان و گشت‌وگذار در این شهر یکی از رایج‌ترین سفرها بین ایرانیان است و گردشگران خارجی هم پس از ورود به ایران، اصفهان را به‌عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر خود انتخاب می‌کنند. اگر شما هم تابه‌حال به این شهر سفر کرده باشید، به خوبی می‌‌دانید این شهر منبعی غنی از جاذبه‌های گردشگری تاریخی، طبیعی و تفریحی است. اصفهان سومین شهر بزرگ و پرجمعیت ایران به‌حساب می‌آید و در دوره تاریخی صفویه برای مدت زیادی پایتخت ایران بوده است. اگر قصد سفر به این شهر تاریخی و زیبا را دارید، خواندن این مطلب به انتخاب شما برای هتل اصفهان و شناخت یکی از بهترین هتل‌های این شهر کمک می‌کند.

برای اقامت در یکی از پرطرفدارترین شهرهای ایران به یک هتل زیبا با معماری ویژه و قیمت مناسب نیاز دارید؟ هتل عالی قاپو اصفهان گزینه‌ای عالی و فوق‌العاده برای سفر و اقامت شما به‌شمار می‌رود. این هتل اصفهان در قلب شهر تاریخی اصفهان و در خیابان چهارباغ عباسی واقع شده و با 106 واحد اقامتی لوکس در چهار طبقه آماده خدمت‌رسانی به مسافران است.

اقامت در بافت تاریخی اصفهان

هتل عالی قاپو اصفهان موقعیت مناسبی در بافت تاریخی شهر دارد؛ به‌همین خاطر گزینه مناسبی برای کسانی است که به قصد گشت‌وگذار در مناطق تاریخی اصفهان به این شهر سفر می‌کنند. این هتل چهار ستاره دسترسی مناسبی به سی و سه پل، پل خواجو، مجموعه نقش جهان و کاخ‌های سنتی اطراف دارد. البته ناگفته نماند خیابان چهارباغ عباسی را یکی از زیباترین خیابان‌های شهر اصفهان می‌دانند و این هتل در آن ساخته شده است. با بیرون آمدن از هتل می‌توانید روی سنگفرش خیابان زیبای چهارباغ عباسی قدم بزنید و خودتان را به مراکز تاریخی و دیدنی اصفهان برسانید که در فاصله کمی از هتل قرار گرفته‌اند.

این مراکز تاریخی نشانگر قدمت هنر معماری در این شهر هستند که از دوره‌های تاریخی صفویه و قاجاریه باقی مانده‌اند. همان‌طورکه گفته شد اصفهان در دوره‌های تاریخی مختلف مرکزی مهم در امور کشورداری بود. مهم‌ترین دوره‌ آن، دوره‌ صفویه است که یکی از باشکوه‌ترین دوره‌های تاریخی ایران به‌حساب می‌آید. در این برهه از تاریخ این شهر به‌عنوان پایتخت ایران ثبت شده است. به همین خاطر بخش عمده‌ای از آثار تاریخی در اصفهان به زمان حکومت صفویه برمی‌گردد. در طول حکومت شاهان صفوی، دوره حکومت شاه عباس از جمله دوران طلایی اصفهان است. آثاری مثل سی و سه پل به دستور شاه عباس ساخته می‌شوند و تا امروز برقرار و پابرجا می‌مانند.

هتل عالی‌قاپو تا کاخ عالی‌قاپو دو کیلومتر، تا مسجد شیخ لطف‌الله سه کیلومتر و تا مسجد جامع عتیق چهار کیلومتر فاصله دارد. بنابراین اگر قصد پیاده‌روی داشته باشید، به‌راحتی در عرض چند دقیقه به این مراکز تاریخی اصفهان می‌رسید و می‌توانید از دیدن این بناهای تاریخی لذت ببرید.

اتاق‌ها و امکانات رفاهی هتل عالی‌قاپو

هتل عالی قاپو اصفهان را به‌عنوان یک هتل مدرن در بافت تاریخی، در سال 1345 با 40 اتاق افتتاح می‌کنند و پس از 10 سال یعنی در سال 1355، در فاز دوم بهره‌برداری، 62 اتاق به آن اضافه می‌شود. این واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته و همچنین سوئیت‌های بزرگ و کوچک هستند. سوئیت‌ها طی سال‌های گذشته به این مجموعه اضافه شده‌اند؛ چون هتل عالی‌قاپو در سال 1396 یک بار دیگر بازسازی شده است. با اقامت در هتل عالی قاپو اصفهان نگران وعده‌های غذایی نباشید. ارائه خدمات در این هتل شامل یک مینی‌بار، کافی‌شاپ، رستوران ایتالیایی ونیز، رستوران ایرانی پارسه و غذای بیرون‌بر پارسه می‌شود.

نکته دیگری که در مورد هتل عالی‌قاپو باید به آن توجه داشته باشیم، سالن مرمر است. این سالن به‌منظور پذیرایی مراسم‌ و برگزاری همایش‌ها طراحی شده و آماده خدمت‌رسانی به مسافران و مهمانان است. در این هتل اصفهان که در دسته هتل‌های چهار ستاره قرار می‌گیرد، خدمات مطابق با استانداردهای هتل‌داری ارائه می‌شود. پرسنل این مجموعه برخوردی حرفه‌ای دارند و همه تلاش خود را می‌کنند تا تجربه‌ای خاص برای مسافران بسازند.

قیمت یک شب اقامت در این هتل اصفهان چقدر است؟

هتل چهار ستاره عالی‌قاپو با توجه به امکاناتی که ارائه می‌کند، در دسته هتل‌هایی قرار می‌گیرد که قیمت مناسبی دارند. قیمت یک شب اقامت در این هتل چهار ستاره در اتاق یک تخته، حدودا از 600 هزار تومان و اتاق دو تخته از یک میلیون تومان شروع می‌شود. اگر قصد سفر به اصفهان را داشته باشید، می‌توانید با رزرو اینترنتی هتل اصفهان از تخفیف‌هایی که سایت‌های معتبر ارائه می‌دهند، برخوردار شوید. همچنین درصورتی‌که در پیک شلوغی سفر نکنید، می‌توانید از تخفیف‌های فصلی بهره ببرید. روزهای پس از تعطیلات سراسری فرصت مناسبی برای یک اقامت مقرون‌به‌صرفه در شهرهای بزرگ هستند.

اصفهان شهری بزرگ با جاذبه‌های گردشگری و تاریخی است. به همین خاطر سالانه مسافران زیادی به این شهر سفر می‌کنند. اگر قصد رزرو هتل عالی‌قاپو و دیگر هتل های اصفهان را دارید، از سایت‌های معتبر رزرو اتاق استفاده و با مقایسه امکانات هتل‌ها و قیمت‌ها، گزینه مناسب‌تان را انتخاب کنید.