به گزارش «نود اقتصادی»، بانک کشاورزی از "محمد سعید جباری"، مدیرمسئول پایگاه خبری- تحلیلی «نود اقتصادی» به اتهام تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب شکایت کرد.

چندی قبل «نوداقتصادی»، با انتشار سندی نوشت: در پایان سال مالی ۱۳۹۷ پنج عضو هیئت‌ مدیره بانک کشاورزی در مجموع بیش از ۶ میلیارد و ۹۶ میلیون تومان پاداش دریافت کرده‌اند.

به عبارتی، هر عضو هیئت‌ مدیره این بانک در سال ۹۷ حدود یک میلیارد و ۲۱۹ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان پاداش دریافت کرده‌اند.

انتشار این خبر در فضای رسانه‌ای کشور بازتاب بسیار گسترده‌ای داشت.

از سوی دیگر با توجه به ماهیت دولتی بودن این بانک، این پرسش را در فضای رسانه‌های کشور مطرح ساخت که چگونه اعضای هیات مدیره این بانک دولتی توانسته‌اند پاداشی اینچنین سنگین دریافت کنند!

بانک کشاورزی هم در همان روز و بدون فوت وقت، با صدور جوابیه‌ای سراسر توهین، اعلام داشت که این گزارش مصداق تهمت و افترا بوده که با هدف ضربه زدن به سرمایه‌های مدیریتی و نظام اقتصادی کشور منتشر شده است!

این بانک در ادامه مدعی شد که رقم مورد اشاره در صورت‌های مالی بانک کشاورزی اشتباه تایپی و عددی بوده و تقسیم این عدد و رقم اشتباه به ۵ عضو هیات مدیره دروغ محض و مصداق بارز افترا و نشر اکاذیب بوده است!!

گفتنی است «نود اقتصادی» تمام اعداد منتشر شده در گزارش مذکور را از اسناد رسمی بانک استخراج کرده است. لذا برای صحت و سقم ماجرا، یک نسخه از اسناد خود را به سازمان بازرسی ارسال کرده است.