جمعه دهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۰:۱۳ بعد از ظهر

اخبار پدرام سلطانی

فیلم/عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با «نود اقتصادی»:
چرا اتاق بازرگانی باید به مهدی جهانگیری و پدرام سلطانی پول بدهد؟ (۲)

محمدرضا بهزادیان با بیان اینکه چرا اتاق بازرگانی باید ۱۶۰ میلیون تومان به اتاق ایران و اتریش بدهد که آقای پدرام سلطانی و مهدی جهانگیری در هیات رئیسه آن هستند، گفت: محدوده فعالیت اتاق بازرگانی تهران در استان تهران است و پرداخت پول به اتاق‌های بین المللی چه لزومی دارد؟

فیلم/ادعاهای جنجالی رئیس اسبق اتاق بازرگانی تهران درباره پدرام سلطانی و مسعود خوانساری ۲ عضو اتاق بازرگانی در گفتگو با «نود اقتصادی»:
رئیس فعلی اتاق بازرگانی تهران با کارت تقلبی در انتخابات اتاق بازرگانی شرکت کرد و رای آورد

محمدرضا بهزادیان بیان کرد: پدرام سلطانی صلاحیت عضویت در اتاق بازرگانی را ندارد، چطور او توانسته است در انتخابات شرکت کند!؟ رئیس فعلی اتاق بازرگانی تهران با کارت تقلبی در انتخابات اتاق بازرگانی شرکت کرد و رای آورد، او حتی شرط عضویت را هم ندارد!

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و اتریش:
استفاده از اینستکس فقط مربوط به دوران کرونا خواهد بود/ مبادلات تجاری ایران و اتریش ۸۰ درصد کاهش یافته است

پدرام سلطانی ضمن بیان اینکه سازوکار اینستکس فقط مربوط به دوران کرونا خواهد بود و پس از عبور از این بحران به وضع قبل برمی‌گردیم، گفت: میزان مبادلات تجاری ایران و اتریش ۸۰ درصد کاهش یافته است.

خبرنگار «نود اقتصادی» کسب اطلاع کرد؛
سوددهی بالای شرکت آقای معترض!/ پدرام سلطانی به چه چیز اعتراض می‌کند: به رشد ۹۳ درصدی فروش شرکت‌ش یا به دریافت ۱ میلیون دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی؟

براساس آمارهای بانک مرکزی (بروزرسانی دیماه ۹۸) با همه انتقادهای سلطانی به ارز ۴۲۰۰ تومانی، هلدینگ پرسال طی سال ۹۷ بیش از ۱ میلیون دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده است.

پدرام سلطانی:
سالانه ۱۰ میلیارد دلار ارز از کشور خارج می‌شود

در حالی که میزان سرمایه گذاری مستقیم خارجی در کشور ما در این سال‌ها به زحمت به ۴ میلیارد دلار در سال رسیده است، سالانه حدود ۱۰ میلیارد دلار ارز از کشور خارج شده است

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند