جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲:۱ قبل از ظهر

اخبار مهرداد لاهوتی

معاون حقوقی و امور پارلمانی اتاق تعاون ایران خبر داد؛
ماندگاری ارز ترجیحی در بودجه ۱۴۰۱

معاون حقوقی و امور پارلمانی اتاق تعاون ایران گفت: براساس بررسی ها و مصوبات کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، در سال آینده ارز ترجیحی به غیر از گندم ، به دارو - ذرت - روغن نباتی - گنجاله نیز اختصاص یابد.

وزیر صنعت به دستان پینه بسته چایکاران ظلم کرد/ رئیس جمهور دستور واردات یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن برنج را داده

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کاهش تعرفه واردات چای از ۲۰ درصد به پنج درصد اظهار کرد: آقای وزیر شما به دست‌های پینه‌بسته چایکاران ظلم کرده‌اید.

معافیت‌های مالیاتی کشور نیازمند بازنگری است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه معافیت‎‌های زیادی در لایحه مالیات بر ارزش افزوده دیده شده است، گفت: به اعتقاد بنده تمام این معافیت‎‌ها به جزء بخش کشاورزی را باید حذف کرد.

مهرداد لاهوتی، نماینده لنگرود در مجلس:
مردم ایران 4.5 برابر متوسط جهانی انرژی مصرف می‌کنند/ در بخش بنزین، میزان بهره‌مندی از یارانه در دهک یک نسبت به دهک آخر، 17 برابر بیشتر است

لاهوتی گفت: در بررسی نظام پرداخت یارانه در اقتصاد ایران، باید میان دو موضوع یارانه نقدی و یارانه پنهان تفاوت قائل شویم. در بخش نخست مبلغ کل 42 هزار میلیارد تومان یارانه نقدی است که این عدد هم نیاز به اصلاح دارد، مجلس هم معتقد است که بحث حذف دهک‌های بالا، در دستور کار قرار بگیرد و اگر بناست حمایتی شود، ‌اقشار کم درآمد هدف اصلی آن باشند.

مهرداد لاهوتی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه مجلس:
دولت عزمی برای حذف یارانه پردرآمدها ندارد/ بعد از 5 سال تازه آئین نامه نوشتند

لاهوتی گفت: چندین سال است که مجلس به دولت در این مورد اختیار تام داده اما متأسفانه معلوم نیست دولت چرا این قانون را اجرا نکرده است.

فیلم/ معاون وزیر اسبق نیرو:
جنوب شهر تهران سالی ۳۶ سانتی‌متر فرونشست دارد!


فیلم/ رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران:
مسئولان وزارت نیرو در جلسات می‌گویند برقی برای خودروهای برقی ندارند
فیلم/ مدیرعامل توانیر:
سال گذشته ۶۰۰ مگاوات ترانزیت برق آزمایشی به ترکیه داشتیم

پربیننده