پنج شنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۷:۲ قبل از ظهر

اخبار گروه صنعتی ایران خودرو

نایب رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی ایران خودرو در گفتگو با «نود اقتصادی»:
خودروی روسی به درد ایران نمی‌خورد و در تهران داغ می‌کند/ 59 هزار خودروی ناقص در پارکینگ ایران خودرو وجود دارد

نایب رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی ایران خودرو گفت در حال حاضر، در ایران خودرو، پلت فرم چندین خودرو از جمله خودروهای صندوق دار و شاسی بلند در حال طراحی بوده که بر اساس دستورالعمل وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایران خودرو با تعمیق ساخت، باید ارزش افزوده و افزایش اشتغال ایجاد کند.

خبرنگار «نود اقتصادی» کسب اطلاع کرد؛
زیان انباشته ایران خودرو به 5 برابر سرمایه‌اش رسید/ یکه زارع در 6 سال مدیریت بر ایران خودرو چه بلایی بر سر این بنگاه اقتصادی آورد؟

آمارهای رسمی تایید میکند ایران خودرو مشمول ماده 141 اصلاحیه قانون تجارت بوده و ضروریست مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام تشکیل و در مورد انحلال و بقای آن در چارچوب مقررات قانون تجارت تصمیم گیری شود.

خبرنگار «نود اقتصادی» کسب اطلاع کرد + سند
هاشم یکه زارع، یک 3 شغله دیگر را منصوب کرد

منصورمنصوری بیرجندی علاوه بر مدیریت عاملی ساپکو، عضو هیئت مدیره شرکت های قطعات اتومبیل ایران و اگزوز خودرو خراسان نیز است.

تولید خودروی سواری 47 درصد افت کرد

طبق آمار اعلام شده از سوی انجمن خودروسازان ایران، در فروردین ماه سال جاری تولید انواع سواری از ۷۶ هزار و ۸۰۷ دستگاه در فروردین ماه سال گذشته به ۴۰ هزار و ۶۰۲ دستگاه رسیده است.

خبرنگار «نود اقتصادی» کسب اطلاع کرد؛
مدیر 4 شغله ایران خودرو را بشناسید/ اشتهای سیری ناپذیر "عباس ملکی تهرانی" برای حضور در هیات مدیره ایران خودرو و شرکت‌های وابسته!

در حال حاضر، عباس ملکی تهرانی علاوه بر عضویت در هیات مدیره ایران خودرو، در هیات مدیره شرکت "تام ایران خودرو"، "مهندسی خدمات صنعتی ایران خودرو" و "تحقیق طراحی و تولید موتور ایران خودرو" هم حضور دارد.

فیلم/ معاون وزیر اسبق نیرو:
جنوب شهر تهران سالی ۳۶ سانتی‌متر فرونشست دارد!


فیلم/ رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران:
مسئولان وزارت نیرو در جلسات می‌گویند برقی برای خودروهای برقی ندارند
فیلم/ مدیرعامل توانیر:
سال گذشته ۶۰۰ مگاوات ترانزیت برق آزمایشی به ترکیه داشتیم

پربیننده