شنبه ششم مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۳:۴۰ بعد از ظهر

اخبار داود رنگی

فیلم/ رئیس هیأت مدیره فدراسیون طیور در گفت‌وگو با «نود اقتصادی»:
امسال نسبت به سال گذشته ذرت، کنجاله سویا و دانه‌های روغنی بسیار بیشتری وارد کشور شده است

رنگی گفت: از لحاظ حجم مقدار زیادی نهاده دامی وارد کشور شده و از این نظر هیچ مشکلی نداریم. دامداران و مرغداران از نظر نهاده یک اطمینان خاطر کاملی دارند.

فیلم/ عضو هیات نمایندگان اتاق تهران:
یکی از کارخانه داران قزوین به دلیل کمبود نیرو با یکی از زندان‌ها قرارداد بسته/ روزی ۱۵۰ زندانی را تحت الحفظ به کارخانه می‌آورد و عصرها بر می‌گرداند!

رنگی گفت: پیک موتوری و اسنپ دو تا سه برابر کارگران درآمد دارند. مهاجرت کارگران ساده ایرانی به کشورهای همسایه افزایش پیدا کرده است.

فیلم/ عضو هیات نمایندگان اتاق تهران:
گرانی گوشت به دلیل قانون مبارزه با قاچاق است

رنگی گفت: مغازه ها در امین حضور و جمهوری لبریز از کالای قاچاق است و قیمتش با دلار بالا و پایین می شود. قانون مبارزه با قاچاق، تولید را گرفتار کرده و قاچاق را تشدید کرده است‌. نوشابه، بیسکوئیت، چمدان و هر کالای قاچاقی که بخواهید می توانید در بازار پیدا کنید.

فیلم/ عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران:
نیروی کار نداریم، دنبال کارگریم

رنگی گفت: به دلیل قیمت گذاری دستوری نمی‌توانیم حقوق مناسبی به کارگرانمان بدهیم. همه کارگران پیک موتوری و اسنپ شده‌اند. درآمد پیک موتوری چند برابر حقوق کارگر است.

فیلم/ عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران:
سیستم توزیع دان را روان کنید تا تولید گوشت و مرغ افزایش یابد

رنگی گفت: بعد از قانون سامانه بازارگاه رشد تولید گوشت و مرغ کاهش یافت. بازارگاه دست دامداران سنتی را از تامین علوفه کوتاه کرده است. یک بازار قاچاق به موازات سامانه بازارگاه ایجاد شده است


فیلم/ کارشناس تجارت بین الملل در گفتگو با «نود اقتصادی»:
بسیاری از پارک های علم و فناوری به زمین فروشی افتاده‌اند
فیلم/ استاد اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با «نود اقتصادی»
نگران ایده طیب‌نیا برای تک نرخی کردن ارز هستم/ همتی چیز جدیدی برای ارائه به اقتصاد ایران ندارد و یک فرد امتحان پس داده است

پربیننده