پنج شنبه نهم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۷:۸ بعد از ظهر

اخبار سایت ایران خودرو

امروز منتظر طرح فروش ایران‌خودرو نباشید

با توجه به اینکه طبق دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت، تا زمان مشخص شدن سازوکار سامانه یکپارچه، فروش خودرو به هر نحو ممنوع اعلام شده است، این هفته طرح فروش محصولات ایران‌خودرو پس از ۱۹ طرح پیاپی بصورت هفتگی (البته بدون در نظر گرفتن دو هفته ابتدایی فروردین ماه) ، به سبب همین ممنوعیت فروش اجرا نخواهد شد. 

فروش فوق‌العاده ایران خودرو به مناسبت عید فطر

 متقاضیان طرح فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو طی این پنج روز فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند.

آغاز فروش ٢ طرح ایران خودرو در راستای حمایت از خانواده و به صورت هفتگی

گروه صنعتی ایران‌خودرو در سی‌ و چهارمین طرح فروش فوق‌العاده سه محصول خود از امروز (سه‌شنبه) در راستای اجرای طرح فروش محصولات ایران‌خودرو بصورت هفتگی و دومین مرحله حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای اختصاص خودرو به مادران با دو فرزند و بیشتر را هم به مدت سه روز اجرایی می‌کند.

پیش‌فروش ۸ محصول ایران‌خودرو + شرایط و جزئیات

طبق روال سه‌شنبه‌های ایران‌خودرویی، مراسم قرعه کشی برای انتخاب مشتریان نهایی شنبه هفته آینده (هفتم بهمن ماه) در حضور نهادهای نظارتی برگزار و از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

آغاز فروش فوق العاده ٣ محصول ایران خودرو از امروز

از امروز (سه‌شنبه) طبق روال هر هفته، طرح فروش فوق العاده سه محصول گروه صنعتی ایران خودرو در قالب سی و یکمین طرح، اجرا شده و به مدت سه روز (تا پایان روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه) ادامه خواهد داشت. با توجه به اینکه مالیات بر ارزش افزوده خودروهای داخلی بر روی قیمت خودرو اعمال و از مشتری دریافت می‌شود، در طرح جاری، قیمت دناپلاس توربو دستی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده مشخص شده است.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛
هیات‌مدیره شرکت‌های دولتی زیان‌ده پاداش می‌گیرند !


نماینده کارگران در شورای عالی کار در گفتگو با «نود اقتصادی»:
عده‌ای از زیر بار تعیین مسئولیت دستمزد 35 درصدی فرار می‌کنند