شنبه ششم مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۹:۳۷ بعد از ظهر

اخبار بانک پارسیان

دسترسی سریع و کم‌هزینه به خدمات بانکی با "کبالت بانک پارسیان"

بانکداری باز مفهومی است که در سال‌های اخیر در صنعت بانکی کشور در کانون توجه قرارگرفته و روشی است که در آن کسب‌وکارهای تجاری امکان دسترسی آسان به اطلاعات بانکی مشتریانشان را دارند که البته این دسترسی تحت پروتکل‌های امنیتی و با مجوز خود مشتری داده می‌شود.

بانک پارسیان عضو متولی زیست‌بوم ریال دیجیتال/ توسعه محصولات مدرن بانک پارسیان در حوزه بانکداری دیجیتال

بانک پارسیان همسو با سیاست‌های بانک مرکزی، به‌عنوان عضو متولی در زیست‌بوم «ریال دیجیتال » حضورداشته و با فراهم کردن زیرساخت ریال دیجیتال در برنامک « پارس ریال » به فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ استفاده از ریال دیجیتال و توسعه ابزارهای نوین پرداخته است.

جوایز برندگان کمپین کودک و نوجوان سپرده سبای بانک پارسیان اهدا شد

طی برگزاری آیین‌های جداگانه و با حضور نمایندگان بانک پارسیان، جوایز 10 برنده قرعه‌کشی کمپین کودک و نوجوان سپرده ارزشمند سبای باشگاه مشتریان اهدا شد.

انتشار گواهی سپرده خاص با نرخ سود علی‌الحساب 30 درصد در بانک پارسیان

گواهی سپرده مدت دار ویژه سپرده گذاری (خاص) بانک پارسیان با نرخ سود علی الحساب 30 درصد سالانه از روز چهارشنبه 11 بهمن‌ماه 1402 به مدت 7 روز کاری در شعب این بانک عرضه می شود.

ایجاد 340 هزار شغل پایدار در روستاها، دستاورد افتخارآمیز بانک پارسیان در حمایت از اقتصاد ملی

بانک پارسیان در راستای کاهش نرخ بیکاری در مناطق کم برخوردار و ایجاد اشتغال پایدار در بخش روستایی و عشایری، از ابتدای سال 1398 تا پایان آذرماه 1402، توانست با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی، 340 هزار شغل پایدار در روستاها ایجاد و رتبه نخست ایجاد اشتغال روستایی رابین بانک‌های کشور از آن خود کند.


فیلم/ کارشناس تجارت بین الملل در گفتگو با «نود اقتصادی»:
بسیاری از پارک های علم و فناوری به زمین فروشی افتاده‌اند
فیلم/ استاد اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با «نود اقتصادی»
نگران ایده طیب‌نیا برای تک نرخی کردن ارز هستم/ همتی چیز جدیدی برای ارائه به اقتصاد ایران ندارد و یک فرد امتحان پس داده است

پربیننده