جمعه سی و یکم فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۷:۴۱ بعد از ظهر

اخبار غلامرضا سلیمانی امیری

پلنت»، اولین مرکز نوآوری صنعت بیمه در کشور افتتاح شد

مدیرعامل شرکت بیمه سامان با بیان این که نمی توان بار توسعه صنعت بیمه را تنها به روی چند شرکت محدود انداخت، گفت: همه شرکت های بیمه باید در این رشد نقش داشته باشند و استفاده از ظرفیت مراکزی چون «پلنت» می تواند سرعت تحول در صنعت را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

«نود اقتصادی» در گزارشی تحلیلی بررسی کرد؛‌
چرا اتاق ضد تحریم در بیمه مرکزی تشکیل نشد!

آیا بیمه مرکزی برای اتخاذ آرایش ضد تحریمی و تشکیل اتاق تحریم صنعت بیمه در شرایط فعلی دچار فراموشی شده است؟ هنوز با قطعیت نمیتوان به این سوال مهم پاسخ گفت، اما هر چه که هست با استناد به سخنان رئیس کل بیمه مرکزی میتوان جمع بندی کرد که این مهم، تا اکنون به الویت مهم و اصلی نهاد ناظر تبدیل نشده وصنعت بیمه هم در این بین تا حدودی بلاتکلیف مانده است.

خبرنگار «نود اقتصادی» کسب اطلاع کرد؛
تعلل بیمه مرکزی در تایید صلاحیت اعضای هیات مدیره شرکتهای بیمه‌ای!

طبق اطلاعاتی که خبرنگار «نود اقتصادی» کسب کرده، هیات مدیره برخی از شرکت‌های بیمه‌ای همچنان ناقص بوده و تکمیل نیست و بیمه مرکزی تاکنون واکنشی به این موضوع مهم نداشته است!

واکنش سرپرست مدیریت بیمه‌های خودرو شرکت بیمه پارسیان به طرح بیمه مرکزی:
اجرای راننده محور شدن بیمه نامه شخص ثالث به این زودی‌ها بعید است!

سرپرست مدیریت بیمه‌های خودرو شرکت بیمه پارسیان، اجرایی شدن طرح جدید بیمه شخص ثالث و فرد محوری به جای خودرو محوری را در شرایط فعلی، فاقد قطعیت دانسته که بعید است بتوان آن را اجرایی کرد.

شرکت های بیمه بازرگانی دنبال گرفتن سود از مردم هستند/ رئیس کل بیمه مرکزی تازه وارد صنعت شده/بیمه های بازرگانی برای جذب پرتفوی 20 درصد به دلالان کارمزد می دهند!

به گفته ریاحی فر،شرکت های بیمه ای بازرگانی به شدت دنبال کسب سود بوده اند، بنابراین چنانچه آنها موفق به بردن پرتفوی3500 میلیارد تومانی آتیه سازان حافظ به سمت شرکت های بازرگانی شوند دستکم با سود حداقلی 10 درصدی 350 میلیارد تومان عاید آنها می شود زیرا شرکت های بیمه بازرگانی فقط دنبال گرفتن سود از مردم هستند.

«نود اقتصادی» گزارش می‌دهد؛ + نمودار
۴۹ میلیارد تراکنش شاپرکی در سال ۱۴۰۲/ رشد ۱۰ درصدی


فیلم/ رئیس کمیسیون واردات اتاق بازرگانی:
یک ماه از سال گذشته ولی هنوز سامانه جامع تجارت راه نیفتاده است
فیلم/ رئیس اتاق بازرگانی تهران:
تعطیلی پنجشنبه مبانی اقتصادی کشور را در سال جهش تولید بهم می‌زند
تولید کننده محصولات پزشکی، پلیمری و دارویی در گفت‌وگو با «نود اقتصادی»:
طبق گزارش‌هایی که خواندم بیشترین میزان تخصیص ارز کشور متعلق به تجهیزات پزشکی بود

پربیننده