مدیر مسئول محترم رسانه نود اقتصادی
با سلام

احتراما پیرو خبر منتشر شده در مورد نشست هیئت نمایندگان اتاق ایران مورخ ۲۸ آبان ۱۴۰۲ و نقل قول از اینجانب در این خبر، جوابیه‌ای به شرح زیر خدمتتان ارائه می‌گردد. خواهشمند است وفق قانون مطبوعات نسبت به اصلاح خبر مورد نظر در آن رسانه و شبکه‌های اجتماعی مرتبط اقدام نمایید و پاسخ اینجانب را منتشر نمایید:

بنده در نطق کوتاهی که به عنوان تذکر یک دقیقه‌ای در دستور جلسه هیئت نمایندگان اتاق ایران مشهور است، به ابلاغیه شورای عالی نظارت بر اتاق ایران اشاره کردم و در مورد تکلیف انتخابات برای کرسی ریاست اتاق ایران سخن گفتم. بنابراین تمام آنچه در این نطق عرض کردم، فقط و فقط ناظر بر مسئله انتخابات ریاست اتاق ایران بوده است و هرگز در مورد سایر انتخابات‌ها در کشور اظهار نظری نداشته و ندارم.
اتاق ایران یک تشکل اقتصادی و یک نهاد مدنی است که طبق قانون فعالیت می‌کند و بنده نیز به عنوان عضو هیئت نمایندگان این اتاق و نماینده فعالان اقتصادی بخش خصوصی خود را ملزم به فعالیت ذیل قانون می‌دانم بنابراین اظهار نظری خارج از مسئله صنفی نداشته‌ام و تعمیم سخنان بنده به سایر انتخابات‌های کشور، برداشتی ناصواب از اظهارات بنده است.