اخبار شرکتها-آیا می ‌خواهید بدانید چگونه می توان یک ناخن کار موفق و حرفه ای شد و برای انجام این کار چه آموزش هایی باید دید؟ ما به شما خواهیم گفت که چگونه به یک ناخن کار موفق تبدیل شده و برای این کار باید از کجا شروع کنید.
تبدیل شدن به یک ناخن کار حرفه ای آنقدرها که فکر می کنید کار ساده‌ای نیست و ناخن کاری نیز مانند هرشغل دیگری نیاز به آموزش مداوم و منظم دارد. فراموش نکنید ناخن کاری نیز مانند هر شغلی به اصطلاح نیاز به خاک خوری داشته و ممکن است حتی تا یکسال اول نتوانید درآمدی که مد نظرتان است را از این شغل به دست آورید اما نباید ناامید شوید بلکه با تلاش و پشتکار مداوم می‌ توانید به یک ناخن کار حرفه ای با درآمد بالا تبدیل شوید.

چگونه می توان ناخن کار شد؟

برای اینکه به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل شوید علاوه بر خلاقیت و استعداد در این زمینه باید ابتدا دوره های آموزش ناخن کاری را آموزشگاه های آرایشگری آموزش ببینید تا بتوانید ضمن آشنایی با اصول اولیه کار و مراحل انجام کاشت ناخن زیر نظر مربیان مجرب با انواع مدل های کاشت ناخن آشنا شده و همچنین با انواع ابزار و دستگاه هایی که برای این کار استفاده می ‌شود نیز آشنا شوید و بتوانید کار با آنها را یاد بگیرید تا بتوانید بصورت کاملا حرفه ای بدون آنکه آسیبی به ناخن مشتری وارد کنید کاشت ناخن را برای او انجام دهید.
در دوره آموزش کاشت ناخن هنرجویان علاوه بر موارد فوق با ساختار ناخن ها نیز آشنا شده و روش های مراقبت از ناخن قبل و بعد از کاشت را فرا می گیرند.
نکته قابل ذکر این است که برای تبدیل شدن به یک ناخن کار حرفه ای باید تمرین و تکرار زیاد داشته باشید تا دست شما فرز شده و بتوانید سوهان زدن ناخن ها ، کوتیکول گیری ، لاک زدن، عملیات کاشت ناخن و گذاشتن مواد بر روی ناخن و غیره را در مدت زمان کوتاه اما با دقت و ظرافت زیاد انجام دهید.
فراموش نکنید که علاوه بر کار بلدی  ، باید مشتری مدار باشید و بتوانید با روحیه بالا و انرژی مثبت مشتری را به سمت خود جذب کنید.
همچنین لازم است اطلاعات خود را در مورد ناخن ها ، روش های مراقبت از آنها ، نحوه استحکام بخشی به ناخن ها و غیره بالا ببرید تا در صورتی که مشتری سوالی در این باره داشته باشد ، بتوانید به خوبی پاسخگوی مشتری خود باشید و این گونه اعتماد مشتریان را خود جلب کنید.

 

یک ناخن کار حرفه ای دارای چه ویژگی هایی است؟

1- یک ناخن کار حرفه ای از مواد با کیفیت و مرغوب برای کاشت استفاده می کند. همچنین لوازم و ابزارهای خود را قبل از کاشت ناخن مشتری کاملا ضد عفونی و استریل می کند.
2- یک ناخن کار حرفه ای می داند که هر چقدر ناخن های کاشته شده برجستگی کمتری داشته و در عین حال ظرافت بیشتری داشته باشند و به صورت ضخیم کاشته نشوند زیباتر بوده و بیشتر می تواند نظر مشتریان را جلب نماید.
3- با توجه به اینکه ناخن کاری یک کار وقت گیر است و ناخن کار باید وقت زیادی برای سوهان کشیدن و فرم دادن ناخن ها طبق نظر مشتری صرف کند، بنابراین یک ناخن کار حرفه ای باید از صبر و حوصله زیادی برخوردار باشد.
4- با توجه به اینکه ناخن کاری زمان زیادی می برد بنابراین ، یک ناخن کار باید از سلامت کامل برخوردار باشد تا بتواند تا ساعت های طولانی نشسته و بر روی ناخن مشتری کار کند . این شغل برای کسانی که از ناراحتی دیسک کمر یا دیسک گردن رنج می برند ایده آل نیست.
5- به طور معمول افراد پس از کاشت ناخن طراحی و لاک زدن روی ناخن را نیز درخواست می کنند ، بنابراین ، یک ناخن کار حرفه ‌ای باید در این زمینه نیز مهارت داشته و با خلاقیت خود بتواند طرح های دلخواه مشتری را بر روی ناخن ها پیاده سازی کند.
6- آشنایی کامل با انواع روش های کاشت ناخن و مهارت در انجام این روش ها یکی دیگر از مواردی است که یک ناخن کار حرفه ای باید در آنها نیز تخصص داشته باشد تا بتواند پاسخگوی نیازهای متفاوت مشتری‌های خود باشد.
7- یک ناخن کار خوب و حرفه ای باید بتواند مطابق با مد روز پیش رفته و علم خود را در زمینه انواع دیزاین های ناخن و فرنچ های جدید به روز نگه دارد.
8- برخورداری از ظرافت و دقت بالا در پیاده سازی طرح ها و مدل های ناخن یکی دیگر از مهارت ها و ویژگی هایی که تمام ناخن کارهای حرفه ای باید از آن برخوردار باشند.

درآمد یک ناخن کار چقدر است؟

با توجه به اینکه تقاضا برای دریافت خدمات کاشت و دیزاین ناخن در ایران زیاد بوده و این کار در بین سنین مختلف طرفداران زیادی دارد ، بنابراین مراجعه به ناخن کاران بخصوص ناخن کاران حرفه ای بسیار زیاد بوده و روزانه مشتری های متعددی دارند و می توان گفت از درآمد نسبی بالایی برخوردارند. اما ناخن کارانی که علاوه بر مهارت و تخصص در زمینه کاری خود از نظر ارتباطی نیز بسیار خوش برخورد و خوش صحبت بوده و می توانند مشتریان را به خود جلب کنند در زمینه تبلیغات و جذب مشتری نیز آموزش دیده و در این امر مهارت دارند موفق تر بوده و درآمدهای بسیار بالاتری نسبت به ناخن کاران دیگر خواهند داشت. 

مهارت های آرایشگری را در آموزشگاه ماهدیس بیاموزید 

آموزشگاه ماهدیس واقع در کرج ، انتخاب مناسبی برای افرادی است که می خواهند در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه کرج ، صاحب مهارت شده و به درامد برسند . زیرا آموزشگاه ماهدیس بیش از 30 سال سابقه داشته و تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای ، هنرجویان را آموزش می دهد. 
آموزش کاشت ناخن در کرج ، آموزش طراحی ناخن در کرج ، آموزشهای تخصصی آرایش و پیرایش از مبتدی تا تخصصی در این آموزشگاه برگزار شده و هنرجویان در نهایت موفق به اخذ مدرک معتبر فنی و حرفه ای می شوند .
۰۹۱۲۸۶۳۲۳۲۵
www.mahdisbeauty.ir