اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، چهارشنبه 25 آبان 1401 با حضور مدیران ارشد هر دو سازمان میان این شرکت و انجمن نابینایان ایران تفاهم‌نامه همکاریمنعقد شد.

 

در این جلسه محمدحسین کاشی مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد، مهدی تکبیری رئیس هئیت مدیره این شرکت، منصور شادکام قائم‌مقام انجمن نابینایان ایران و امیر سرمدی عضو هیئت مدیره این انجمن ضمن تبادل نظر به امضای تفاهم‌نامه همکاری پرداختند که بر اساس آن پرداخت الکترونیک سداد در راستای حمایت از نابینایان کشور و تامین محتوای مورد نیاز ایشان در حوزه فرهنگ، رسانه و آموزش اقداماتی را به عمل خواهد آورد. ازجمله این اقدامات تولید کتاب‌های صوتی مورد نظر انجمن و حمایت از نشریه ویژه نابینایان کشور است که به خط بریل منتشر می‌شود.

 

محمدحسین کاشی درباره تولید کتاب صوتی برای نابینایان از سوی پرداخت الکترونیک سداد گفت: هدف ما ایجاد و گسترش زمینه‌های همکاری علمی، آموزشی، پژوهشی برای رفع نیازهای نابینایان و کم‌بینایان است.

 

مهدی تکبیری نیز در ادامه این نشست با اشاره به اهمیت مسئولیت اجتماعی عنوان کرد: « این شروع همکاریما با انجمن نابینایان است و سداد علاقه‌ دارد در حوزه‌های مختلف این همکاری را گسترش دهد».

 

منصور شادکام نیز ضمن تشکر و قدردانی از نگرش پرداخت الکترونیک سداد نسبت به انجام این امر خیرخواهانه، ابراز امیدواری کرد که همکاری انجمن نابینایان و این شرکت سداد بتواند نتایج ماندگار ودستاوردهای ارزشمند دیگری نیز در زمینه بهبود زندگی نابینایان داشته باشد. وی ضمن اشاره به همکاری‌‌های پیشین این انجمن و سداد گفت: « شرکت سداد جزو معدود شرکت‌هایی است که مسئولیت‌های اجتماعی خود را به گونه‌ای اصولی، دقیق و برنامه‌ریزی شده تا انتها پیش‌می‌برد».