اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، در این مراسم از برترین‌­های شبکه فروش این شرکت در قالب مسابقات آفرین ساز و رهپویان و با در نظر گرفتن عناوینی چون "نمایندگان برگزیده سراسرکشوری"، "نماینده برتر در رشته بیمه عمر انفرادی"، "نماینده برتر هر رشته"، "نماینده برتر هر شعبه"،  "نماینده برتر از نظر رشد پرتفوی"، "نماینده برتر جدید" و "نماینده برتر سهامداری و کارگزاران برتر متعامل"، با اهدای جوایز، لوح تقدیر و تندیس قدردانی به عمل آمد.

حسین کریمخان زند، مدیرعامل بیمه نوین در بخشی از این مراسم با اشاره به آنکه صنعت بیمه و اقتصاد کشور در حال تغییر است، گفت: این تغییر با ورود شرکت‌های جدید و افزایش بستر رقابت در حال شکل گیری است. بنابراین باید با افزایش ظرفیت ریسک پذیری خود در خصوص به کارگیری روش های بازاریابی جدید، عرصه های تازه هوش مصنوعی در ارائه خدمات بیمه و مطالعه نیازهای بازار و خواسته مشتریان در ارائه  خدمات جدید، آماده ورود به فضای رقابتی جدید باشیم.

وی در ادامه افزود: یکی از بسترهایی که باید حتما به توسعه آن توجه کرد همسان سازی سرعت صدور و پرداخت خسارت بیمه نامه است. این مسئله نیازمند بازنگری فرآیندهای موجود و ایجاد زیرساخت های جدید است که هوشمندی و تلاش تمامی اعضای خانواده بیمه نوین از جمله شبکه فروش را می‌طلبد.

نائیب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه نوین با تأکید بر لزوم افزایش قدرت فروش نمایندگان بیمه نوین گفت: یکی از شاخص‌های مهم در بحث فروش پایدار در نمایندگی بیمه به نگهداشت مشتری بازمی‌گردد. شاخصی که در میان نمایندگان بیمه نوین نشان موفقیت شبکه فروش بوده و تا کنون به خوبی اجرایی شده است و امروز جای امیدواری است که کارمزد نمایندگان در بیمه نوین نسبت به 6 سال گذشته، تقریبا 12 برابر شده است.

وی در پایان گفت: در بیمه نوین یکی از استراتژی های اصلی؛ گسترش آموزش در تمامی حوزه‌های فنی و بازاریابی بیمه است. بنابراین تلاش داریم تا هرگونه بستر آموزشی مورد نیاز برای نمایندگان و کارکنان ایشان را فراهم سازیم.

بر اساس این گزارش، به گفته مدیر امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بیمه نوین شاخص­‌های انتخاب نمایندگان برتر  این شرکت در سال 1400 بر اساس مواردی مانند رشد پرتفوی، کسب سهم جدید از بازار، تمدید بیمه‌نامه‌ها و نگهداشت مشتری، رعایت نسبت خسارت مناسب، رعایت اخلاق حرفه‌ای نمایندگی بیمه، توجه به پتانسیل‌های منطقه‌ای هر شهر و توجه به رشد و توسعه در فعالیت نمایندگان بوده است.

برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی فردی و مدیریت آینده توسط جلال مسلمان یزدی  از جمله بخش های دیگر مراسم تقدیر از برترین های شبکه فروش این شرکت بود.

در این مراسم 80 نماینده و کارگزار برتر متعامل مورد تقدیر قرار گرفتند.