به گزارش «نود اقتصادی»، با گذشت بیش از یک هفته از انتشار فیلم سخنان غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی علیه نمایندگان مجلس در «نود اقتصادی»، تبعات آن همچنان ادامه دارد. 

در جدیدترین تحولات پیرامون این موضوع طی نامه‌ای که امروز به دست خبرنگار «نود اقتصادی» رسید، مشخص شده که اتاق بازرگانی برای پیگیری نحوه انتشار این فیلم در «نود اقتصادی» با رئیس پلیس فتای ناجا نامه نگاری کرده است.

این نامه که از سوی محمدرضا رمضانی دبیر کل اتاق بازرگانی ایران خطاب به سردار وحید مجید نوشته شده، درخواست شده تا افرادی که این فیلم را به دست «نود اقتصادی» رسانده‌اند را معرفی کند تا اتاق بازرگانی نام آن فرد را برای پیگیری حقوقی به دستگاه قضایی اعلام کند. 

همچنین دیروز صحن علنی مجلس هم نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. بعد از اعتراض محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نسبت به انفعال هیات رئیسه مجلس در این خصوص، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در اظهار نظری بحث برانگیز گفت: "شافعی گنده‌تر از دهانش حرف زده است". 

محسن زنگنه در بخش دیگری از نطق خود در مجلس به ارتباط میان مافیای زعفران و رئیس اتاق بازرگانی اشاره کرد. 

به نظر می‌رسد نمایندگان مجلس به این راحتی اظهارات شافعی بر علیه‌شان را فراموش نکنند و تا زمانی که او در مسند ریاست اتاق بازرگانی ایران باشد رابطه میان مجلس و اتاق بازرگانی با مشکل رو به رو باشد.