اخبار شرکتها- به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در نشست شورای مدیران اظهار داشت: بیمه آسیا علیرغم چالش ها و دشواری های موجود در بازار، توانست تولید نُه ماهه سال1400 را به رقم کل تولید سال گذشته برساند و دستاورد بزرگی را به ارمغان آورد.
وی افزود: در این دوره، ما توانستیم در شاخص های مالی و بیمه گری همچون سهم بازار، نسبت خسارت، سپرده گذاری ها و سرمایه گذاری های بانکی و بورسی و ذخایر فنی رشد قابل توجهی داشته باشیم .
مسعود بادین با اشاره به چشم انداز بسیار روشن  بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور  تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال رکوردهای جدیدی در فعالیت های شرکت، به ثبت برسانیم.
مدیرعامل بیمه آسیا در این جلسه از تلاش ها و همت بی نظیر ارکان شرکت به ویژه کارکنان و شبکه فروش در تحقق برنامه نُه ماهه بیمه آسیا تقدیر و تشکر کرد.
 نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا در این جلسه همچنین بر هماهنگی بیش از پیش بین مدیریت ها، شبکه فروش و دیگر بخش های شرکت برای جذب پرتفوی و توجه به ترکیب و ریسک پرتفوها تاکید کرد و دقت در پرداخت خسارت ها و تکریم بیمه گذاران را ضروری خواند.
 گفتنی است، نشست شورای مدیران بیمه آسیا به صورت بر خط و با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران، مشاوران و نمایندگان مدیرعامل، مدیران معین و سرپرستان مناطق دهگانه برگزار شد. در این جلسه موضوعات مربوط به عملکرد نُه ماهه و برنامه های آتی شرکت در سه ماهه پایان سال مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیرعامل بیمه آسیا رهنمودهای لازم را در این زمینه ارائه کرد.