دکتر علی خاکساری، کارشناس خودرو و عضو هیات علمی دانشگاه علامه در گفتگو با «نود اقتصادی» اظهار داشت: آقای نعمت‌بخش دبیر انجمن خودروسازان اخیرا اعلام کرده که دستور رئیس جمهور مبنی بر توقف افزایش قیمت خودرو ۱۰۰۰ میلیارد تومان به شرکت‌های خودروسازی ضرر زده و با لحن تهدید آمیزی به دولت هشدار داده که اگر تا ماه بعد قیمت خودرو افزایش پیدا نکند ۱۰۰۰ میلیارد دیگر ضرر می‌کنیم.

وی بیان کرد: این آقا به چه جراتی با این لحن با دولت صحبت می‌کند؟ اصلا محاسبه ۱۰۰۰ میلیارد تومان را چگونه انجام داده است؟ امثال این مدیران باید پاسخگو باشند و محاکمه شوند ولی آن قدر گستاخ شده‌اند که دولت جمهوری اسلامی را تهدید می‌کنند.

خاکساری بیان کرد: خودرو را با نازل ترین کیفیت با ۵۰ برابر قیمت به مردم می‌دهند و جان آن‌ها را تهدید می‌کنند بعد با گستاخی و ادعاهای عجب دولت را تهدید می‌کنند.

این کارشناس خودرو افزود: گفتنی است احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان امروز در گفتگو با یکی از رسانه‌ها مدعی شده بود که با دستور رئیس جمهور مبنی بر توقف افزایش قیمت خودرو، شرکت‌های خودروسازی متحمل زیان  ۱۰۰۰ میلیاردی شده‌اند. نعمت‌بخش همچنین تاکید کرده بود که اگر قیمت‌ها در ستاد تنظیم بازار تا پایان ماه تعیین نشود شرکت‌های خودروسازی ۱۰۰۰ میلیارد دیگر ضرر می‌کنند.