اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، محمدرضا آقاجانی با بیان این که «موبایل» این روزها دیگر تنها یک وسیله برای برقراری تماس تلفنی یا تصویری نیست، بلکه به جزئی از زندگی روزمره مردم تبدیل شده است، افزود: انبوهی از اطلاعات مالی، اداری و شخصی در موبایل ها ذخیره می شود که ممکن است ارزش آنها برای یک فرد حیاتی باشد، اما همین وسیله بسیار ارزشمند، هر لحظه در معرض خطر است.

وی با اشاره به این که با توسعه اینترنت و شبکه های اجتماعی، استفاده از موبایل بسیار فراگیر شده است و کمتر کسی را می توان یافت که از این ابزار قدرتمند، به شکلی استفاده نکند، اظهار کرد: در چنین شرایطی، یکی از خطرات تهدید کننده دارندگان موبایل، از دست دادن آن به هر شکل ممکن است. سقوط از ارتفاع، افتادن در آب یا سوختن دستگاه به هر دلیل، می تواند موبایل هر فرد را در یک لحظه به وسیله ای ناکارآمد تبدیل کند.

مدیر بیمه های مهندسی شرکت بیمه سامان به افزایش نرخ ها در بازار و به تبع آن افزایش قیمت موبایل ها اشاره کرد و با بیان این که اکنون قیمت یک موبایل ساده هوشمند با نرخ حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار برابری می کند، ادامه داد: در چنین شرایطی، گرچه بازیابی اطلاعات موجود در یک موبایل آسیب دیده می تواند کمی زمان بر باشد، اما ممکن است ابتدا مالک موبایل باید به فکر تعمیر آن و یا خرید یک دستگاه موبایل جدید باشد؛ کاری که می تواند در به یک چالش برای هر فرد تبدیل شود.

آقاجانی بهترین کار برای جبران چنین خسارتی را استفاده از یک پوشش بیمه ای دانست که در صورت وقوع حادثه، بتوان به آن تکیه کرد و از خدمات آن بهره برد و افزود: شرکت بیمه سامان با شناخت چنین تهدیدهایی در بازار موبایل کشور، « بیمه موبایل سامان » را ارائه کرده است تا خیال دارندگان این نوع دستگاه را از بابت جبران خسارت وارده راحت کند.

به گفته او، «شکستگی بر اثر ضربه» که یکی از شایعترین خسارت های پیش روی هر دستگاه موبایل است، جزو مهمترین پوشش های این بیمه نامه است. «آب خوردگی و نفوذ مایعات» نیز از پوشش هایی است که هر دارنده موبایل، به آن هم نیازمند است.

وی افزود: پوشش «نوسانات برق» به ویژه در روزهایی که با قطعی برق مواجه بودیم، بسیار مورد استقبال بیمه گذاران شرکت بیمه سامان قرار گرفته بود و از سوی دیگر پوشش «سرقت با شکست حرز» نیز در این بیمه نامه قابل ارائه است.

مدیر بیمه های مهندسی شرکت بیمه سامان ادامه داد: آبدیدگی، نم زدگی، نوسانات برق، القاء الکتریکی، ضربه خوردگی، شکست، آتش سوزی، انفجار، سیل و طوفان، همه خساراتی هستند که در این بیمه نامه تحت پوشش قرار می گیرند، اما بیمه گذاران باید دقت کنند که «پوشش سرقت با شکست حرز» صرفا از اتومبیل، محل کـــار و منزل تحت پوشـــش است.

اطلاعات بیشتر درباره این بیمه نامه را می توانید در https://di.si24.ir مشاهده کنید.