اخبار شرکتها-اجاره خودرو یکی از راه‌های کسب درآمد بیشتر برای افرادی‌ است که به دنبال یک منبع درآمد بی‌دردسر هستند. تصور کنید در حالی که در منزل خود در حال استراحت هستید خودرو شما به یک منبع درآمدی تبدیل شده و میزان قابل توجهی پول از اجاره خودرو خود به دست می‌آورید. خوشبختانه دنیای مجازی این بستر را فراهم نموده تا خودرو داران بتوانند وسایل نقلیه خود را به اشتراک بگذارند و افرادی که نیاز به این وسیله دارند به صورت مجازی اقدام به اجاره خودرو کنند. کرایه خودرو با بهترین قیمت در تهران و استان‌های مختلفی به صورت آنلاین انجام می‌شود فقط کافی است در این سایت‌ها ثبت نام کنید و نام و نشان خودرو را همراه با قیمت مورد نظر درج کنید. کسانی که نیاز به اجاره ماشین داشته باشند با توجه به شهر یا استانی که هستند خودرو مورد نظر خود را می‌توانند اجاره کنند.


نحوه اجاره خودرو در تهران

نحوه اجاره ماشین در تهران کاری سخت یا دشوار نیست. تنها افراد با دیدن چند صفحه مجازی قادرند هر آنچه را که می‌پسندند در این سایت‌ها به دست بیاورند. این فرصت طلایی برای افرادی که دارای خودروی‌های گران‌قیمت یا حتی ارزان‌قیمت هستند به وجود آمده تا با ثبت نام در این سایت، خودروی خود را ثبت کنند و از این طریق به یک منبع درآمدی برسند. کسانی که می‌خواهند از نحوه اجاره خودرو در تهران آشنایی پیدا کنند با ما همراه بمانند.


ثبت نام در سایت سپریس

برای این کار می‌توانید از طریق گوشی یا رایانه خود اقدام کنید و شماره تلفن خود را در این سایت ثبت کنید. بعد از ثبت شماره تلفن، کدی برای شما ارسال می‌گردد که با ثبت کد شما می‌توانید هر نوع خودروی که در این سایت وجود دارد را ببینید و انتخاب کنید. بعد از این کار خودروی که انتخاب نموده‌اید را با راننده یا بدون راننده اجاره می‌کنید. موضوعی که در این باره اهمیت بالایی دارد داشتن بیمه است. شما قبل از هر اقدامی بیمه را متقبل می‌شوید؛ در این صورت هرگونه مشکل یا خرابی که در حین اجاره خودرو یا استفاده از خودرو به وجود بیاید را بیمه بر عهده می‌گیرد. البته انتخاب بیمه اجباری نمی‌باشد و بسته به توافق بین مهمان و میزبان دارد. پرداخت اجاره ماشین قبل از تحویل گرفتن و به صورت آنلاین صورت می‌پذیرد.

دو طرف معامله خود انتخاب می‌کنند که خودرو را در کدام محل تحویل بگیرند و مستقیماً با یکدیگر در ارتباط خواهند بود. اغلب اجاره خودرو یک روزه بوده و سر ساعت مقرر شده باید به صاحب خودرو تحویل داده شود. این موضو ع را در نظر داشته باشید که قبل از آنکه اقدام به اجاره ماشین در تهران کنید حتماً از سلامت فنی خودرو اطلاع یابید یا حتما بدانید این همان خودروی‌ای می‌باشد که شما به آن نیاز دارید.


نحوه ثبت نام خودرو در سایت سپریس

همان گونه که نحوه اجاره ماشین در این سایت به آسانی انجام می‌شود نحوه ثبت نام خودرو شخصی در سایت سپرس نیز به راحتی صورت پذیر است. برای این کار نیاز دارید در این سایت ثبت نام کنید. ثبت نام در سپرس برای هر دو طرف به یک شکل بوده و دشواری خاصی ندارد. برای کرایه ماشین بهتر است چند عکس جذاب و مناسب از زوایای مختلفی از خودرو گرفته و در سپریس قرار دهید. تمامی اطلاعات لازم اعم از مدل، رنگ شماره پلاک و سلامت فنی موتور و .. را همراه با عکس ثبت کنید و منتظر تماس میزبان یا افرادی که به فکر اجاره ماشین هستند بمانید. این راه درآمد می‌تواند فرصتی عالی برای افراد باشد شما می‌توانید در کنار شغل اصلی که دارید با اجاره خودرو خود نیز درآمدی ثابت داشته باشید.

مزیت اجاره خودرو

  • مزیت‌های زیادی را می‌توان برای این موضوع بیان نمود که افرادی که در این زمینه فعالیت دارند به خوبی از آن آگاه هستند. یکی از مشکلاتی که در طول مسافرت برای افراد پیش می‌آید جابه‌جایی مدام از این وسیله نقلیه به وسیله نقلیه دیگری است که سفر درون شهری یا برون شهری را سخت و طاقت فرسا می‌کند. اما با اجاره خودرو می‌توان این مشقت را پایان داد و به راحتی با هر نوع وسیله‌ای که دوست دارید سفر را ادامه دهید.
     
  • این موضوع برای طرفین معامله پرسود می‌باشد. تصور کنید فردی که با خودرو خود مسافرکشی می‌کند در سرمای زمستان یا گرمای تابستان مجبور به تحمل شرایط سخت است اما با اجاره دادن خودرو دیگر نیازی ندارد این سختی را به جان بخرد و حتی می‌تواند به دنبال شغل دومی برای خود نیز باشد.
     
  • حتی اگر شما خودروی شخصی نیز داشته باشید با استفاده زیاد باعث استهلاک خودرو می‌شوید اما با اجاره کردن خودرو می‌توانید در هزینه‌های که به علت استهلاک بالا به وجود می‌آید پیشگیری می‌کنید. حتی می‌توانید به اجاره خودرویی بپردازید که سوخت کمتری استفاده کند و نیازی نباشد هزینه زیادی را بابت سوخت آن بپردازید.
     
  • اجاره خودرو مدل بالا می‌تواند آرزو نشستن بر پشت فرمان این ماشین‌ها را برای افراد محقق کند. به طور مثال عروس دامادهایی که دوست دارند عروسی لاکچری داشته باشند به دنبال کرایه ماشین با مدلی بالا هستند. این افراد می‌توانند به صورت آنلاین خودرو مورد نظر خود را انتخاب نمایند و به صورت آنلاین آن را اجاره کنند.
     
  • تنوع در انتخاب یک مزیت عالی به شمار می‌رود. هر مدل از ماشین با هر رنگی که فکر کنید در سپریس خواهید دید. رنج قیمتی عالی که دارد شما را در انتخاب یاری می‌کند. از قیمت‌های پایین ۳۰۰ هزار تومانی تا ۹ میلیون تومانی را با تنوع عالی در این سایت خواهید دید.


رایگان در سپریس ثبت نام کن

قطعاً رایگان ثبت نام کردن در این سایت یک مورد معقولی است که مدیریت این سایت برای علاقمندان قرار داده و افرادی که دوست دارند این نوع نحوه درآمد را بدون دردسر تجربه کنند می‌توانند بدون آنکه ریالی را هزینه کنند آگهی مربوط به اجاره خودرو خود را ثبت نمایند. رایگان در سپریس ثبت نام کن و خودرو خود را همراه با مشخصات در این سایت ارائه کن. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینکی که در اختیار شما قرار می‌دهیم مراجعه نمایید. در ضمن افرادی که به دنبال اجاره خودرو مورد نظر خود هستند نیز این فرصت طلایی را از دست ندهند و از این طریق با صاحبان خودرو در ارتباط باشند و با شرایط و قوانینی که بین دو طرف اعلام می‌شود اقدام به کرایه ماشین کنند بدون آن که معطل شوند.

http://sepris.com