به گزارش «نود اقتصادی»، میثم موسایی، استاد اقتصاد دانشگاه تهران: دولت زمانی که برای تأمین کسری بودجه و عبور از تحریم‌ها به سرمایه‌های مردم نیاز داشت، به سوی مردم دست دراز کرد و مردم با کمک کردن به رونق بورس دولت را حمایت کردند، اما پس از رفع مشکلات دولت، بازارها رها شدند.

وی بیان کرد: آقای روحانی باز هم به مردم نیاز خواهید داشت. فکر نکنید دو ماه دیگر همه چیز تمام می‌شود. قطعاً روزی می‌رسد که شما نتایج بی‌وفایی به مردم و عدم ایفای تعهداتتان را می‌بینید. مردم در بورس به خاک سیاه نشستند و برای خرید کالاهای روزمره‌شان دچار مشکل هستند و قدرت خریدشان کم شده‌است، اما در مقابل قیمت کالاها افزایش و میزان توزیع آن کاهش یافته است. در این میان دولتی‌ها به جای رفع مشکلات همچنان گفتار درمانی می‌کنند و از ایرادات اداره کشور سخن می‌گویند.

موسایی افزود: خط فقر به چهار برابر حداقل دستمزد رسیده و مردم در خرید مواد غذایی در مضیقه هستند، در حالی که دولت به دنبال اهداف انتخاباتی‌اش است و با شعار و وعده و وعید ایام نوروز را با گرانی کالاها به کام مردم تلخ کرد. اکنون در آستانه ماه رمضان بازارها را رها کرده و در پشت پرده برای گرانی قیمت‌ها چراغ سبز نیز نشان می‌دهد.