اخبار شرکتها-به گزارش روابط‌عمومی بانک دی؛ آیین اختتامیه جشنواره تجلیل از منتخبین نخستین رویداد استارت‌آپ شاهد، با حضور سعید اوحدی، معاون رییس‌جمهور و ریاست محترم بنیادشهید و امور ایثارگران، غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیئت‌مدیره بانک دی، حجت‌الاسلام شکری، نماینده ولی فقیه در بنیادشهید و امور ایثارگران و جمعی از مدیران ارشد سازمان‌های تابعه بنیادشهید برگزار شد.

بر اساس این گزارش، بانک دی در این جشنواره در راستای ایفای نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی و با هدف حمایت از کارآفرینان و نخبگان علمی جامعه ایثارگری، حمایت مالی از منتخبان برتر را در قالب ارائه تسهیلات کارآفرینی بر عهده گرفته است.

در این جشنواره که با هدف تقویت اکوسیستم کارآفرینی از طریق شناسایی، تقویت و حمایت از کارآفرینان مستعد جامعه ایثارگری برگزار شد، از 300 طرح ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، تعداد 12 طرح به مرحله نهایی راه یافتند که در آیین اختتامیه این جشنواره توسط کمیته داوری مورد ارزیابی قرار گفته و از طرح های پذیرفته شده در هر محور، تقدیر و جوایز نفیسی به آنها اهدا شد.

رویداد استارت آپ شاهد یک رویداد آموزشی، تجربی، تجاری ویژه خانواده های معظم شهداء، ایثارگران، جانبازان با اصول بین‌المللی است که با محوریت مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعیت فرزتدان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار برگزار شد.

گفتنی است در حاشیه این رویداد سعید اوحدی، معاون رییس‌جمهور و ریاست محترم بنیادشهید و امور ایثارگران از سامانه «گنج شاهد» شرکت تجارت الکترونیک دی رونمایی کرد.

این سامانه یک بانک اطلاعاتی از نخبگان و دانش‌پژوهان شاهد و ایثارگر است که با اعطای کارت عضویت به این افراد امکان دریافت خدمات بانکی را برای ایشان فراهم می‌کند.