اخبار شرکتها-امیرسامان اسفندیاری مدیرعامل کاغذسازی کاوه گفت: به عنوان یک شرکت فعال بورس خوشحال هستیم که در آستانه دهه مبارک فجر به سهامداران خبرهای خوب ارائه کنیم.  بر این اساس ،پس از انتشار گزارش سامانه کدال، در دی ماه گذشته با تولید 2337 تن انواع کاغذ بسته بندی، رکورد جدیدی در تولید حاصل شد و توانستیم به رکورد فروش 29 میلیارد تومانی نیز دست یابیم که این اعداد در تاریخ شرکت کاغذسازی کاوه بی نظیر بوده اند.

به گزارش واحد ارتباطات صنایع کاغذسازی اسفندیاری افزود:از ابتدای امسال توانستیم با دپوی کافی آخال، ماده اولیه تولید کاغذ بازیافتی را تامین کنیم. همچنین علیرغم شرایط سخت ناشی از تحریم های ظالمانه، قطعات یدکی و مصرفی خط تولید همواره به موقع تهیه شد.

مدیرعامل کاغذسازی کاوه با اشاره به تاثیر شیوع ویروس کرونا بر فرایند تولید بیان داشت: شیوع این ویروس باعث ناراحتی همه و از دست دادن عده ای  ازهموطنان شده است، ولی در شرکت کاغذسازی کاوه توانستیم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ابلاغ شده و همکاری همه پرسنل به ویژه کارگران زحمتکش خط تولید، مانع از ایستادن چرخهای تولید شویم. 

اسفندیاری تصریح کرد : نماد چکاوه هم اکنون در مرحله ثبت پذیره نویسی و افزایش سرمایه است و این فرایند تا حدود 40 روز آینده ادامه دارد. به نظر می آید با پایان یافتن به موقع پذیره نویسی بتوانیم برنامه های توسعه ای شرکت را ادامه دهیم. البته همه تلاش این است که به عنوان یک شرکت بورسی بتوانیم از سرمایه سهامداران خود حراست کنیم و سهامداران را هم همواره خرسند در کنار خود داشته باشیم.

بر اساس این گزارش ، شرکت صنایع کاغذسازی کاوه وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است و با نماد چکاوه در بازار بورس فعالیت می کند.