اخبار شرکتها-به گزارش فرینا، «فتح اله آقاسی زاده» هدف از انتشار این فراخوان را «بهره‌مندی حداکثری از ایده‌های کاربردی و متون محققانه» و «اعتلای ادبیات توسعه مناطق آزاد و ویژه  اقتصادی» عنوان کرد و گفت: پس از ابلاغ نظام نامه برنامه هفتم (دستورالعمل نظام برنامه) در سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورایعالی در نظر دارد از نظرات همه اندیشمندان، صاحبنظران و علاقمندان عرصه تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری در حوزه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای نشریه گام هفتم بهره گیرد.

آقاسی زاده افزود: به یادداشت‌هایی که به تشخیص «هیات داوران تحریریه» برای انتشار در گام هفتم پذیرفته شوند، پاداش نقدی، پرداخت خواهد شد.

او متذکر شد: یادداشت‌های مذکور می‌بایست؛ ناظر به نکات، اطلاعات یا گزاره هایی ارزشمند در حوزه موضوعی مناطق آزاد و ویژه (ایران و جهان)، باشد، قابل کاربست در تدوین برنامه هفتم در حوزه موضوعی مرور ادبیات، مطالعات تطبیقی، چالش‌ها، راهکارها و احکام برنامه باشد و از حیث محتوا و مباحث، نوآورانه و بدیع باشد.

مدیر برنامه ریزی و بودجه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هم چنین به فرمت و نحوه ارسال یادداشت ها نیز اشاره کرد و گفت: یادداشت‌های کلیدی در قالب Word ، موجز و مختصر و حداکثر در 15 صفحه در قطعA4  نگارش و ارسال شوند، صورت‌بندی مباحث در قالب یادداشت‌های تصویری (بصری) بصورت مستقل در قالب اینفوگراف، نمودار یا نگاره‌های مستقل و یا تلفیقی از یادداشت متنی ـ تصویری، قابل قبول است. همچنین یادداشت‌های کلیدی متنی از حیث فرمت باید واجد سه تیتر یا سرفصل باشند: معرفی موضوع (یک صفحه)، چرایی و ضرورت (یک صفحه)، متن اصلی(حداکثر 13 صفحه) . اعلام منابع و مآخذ درون متنی (پاورقی) و منابع انتهایی هم ضروری است. یادداشت‌های استنتاجی و اختصاصی نیز می‌تواند فاقد منابع و مآخذ اما مستند به تجارب و نظرات اختصاصی تدوینگران باشد. این یادداشت‌ها می‌تواند بر اساس تجارب کاری ویژه مدیران عالی و محققان برجسته، تحریر شوند.

علاقمندان می توانند یادداشت های متنی و یا تصویری خود را از طریق آدرس پستی a.sadeghi@freezones.ir یا به شماره های 75207616 (ثابت) و همراه 09124476357 (فقط واتس اپ) ارسال نمایند.