اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی بانک دی، کریمی در نشست هم اندیشی مدیران و معاونین شعب با اشاره به این که موضوع افزایش سرمایه بانک بر اساس صورت‌های مالی سال 1398 با میزان تقریبی 3700 درصد در حال طی کردن مراحل قانونی است و مجمع افزایش سرمایه پس از تهیه گزارش حسابرسی و تایید بانک مرکزی به زودی برگزار خواهد شد گفت: اعتماد، صبوری و همراهی همدلانه سهامداران عزیز با توجه به برنامه‌های آتی بانک از جمله افزایش سرمایه نیروگاه دماوند، بیمه دی و شرکت بوعلی در آینده‌ای نزدیک موجب توسعه و شکوفایی هر چه بیشتر بانک و حفظ منافع و رضایت حداکثری آن‌ها خواهد شد. 

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت جانشین پروری در بانک، افزود: معاونین شعب از بدنه جوان بانک انتخاب شده‌اند و این تصمیم با هدف انتقال تجربه به سرمایه انسانی جوان به ویژه معاونین شعب، عملیاتی شده است تا آن‌ها در آینده بتوانند با تسلط و دانش کافی ریاست شعب را بر عهده بگیرند. 

وی با تاکید بر این که هدف نهایی تمامی اقدامات بانک باید جلب رضایت و اعتماد مشتری باشد، گفت: کارکنان بانک باید مشاور مشتری باشند و برای بهبود هر چه بیشتر روابط میان بانک و مشتری تلاش کنند تا مشتری از حضور در شعبه و انجام عملیات بانکی، حس خوبی را تجربه کند و دیگران را نیز به همکاری با بانک ترغیب کند. 

کریمی در ادامه بر لزوم مدیریت بهینه منابع و مصارف در شعب تاکید کرد و با بیان این که برنامه عملیاتی و استراتژی سازمان باید همواره مدنظر باشد، گفت: تعصب سازمانی باید در بانک نهادینه شود تا تمامی امور در راستای دستیابی به اهداف به شکل مطلوب و حرفه‌ای پیش برود. 

وی با اشاره به این که بهداشت اعتباری و انضباط مالی، زمینه ساز دستیابی به سودآوری در شعب است، گفت: حرکت به سوی سودآوری، مهمترین اولویت بانک است و دستیابی به این هدف، تنها با افزایش درآمدها از طریق صدور ضمانتنامه، گشایش اعتبار اسنادی و پرداخت تسهیلات در کنار کاهش هزینه‌های غیرضروری محقق خواهد شد. 

مدیرعامل بانک دی همچنین لزوم تقویت دانش، اطلاعات و ارتباطات در حوزه کارکنان به ویژه مدیران را یادآور شد و گفت: این روند ضمن این که باعث می‌شود شایعات در ادامه فعالیت‌ها بی‌اثر شود، کارایی و بهره وری سازمان را نیز افزایش خواهد داد. 

مدیرعامل بانک دی همچنین ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، یادآور شد: همه ما مدیون جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری هستیم و تمام افتخار ما خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران گرانقدر در این بانک است.