اخبار شرکتها-به گزارش شستا رسانه، بسطامی در خصوص مشاهدات خود از نمایشگاه دستاوردهای شستا گفت: آنچه امروز هم در نمایشگاه و هم در گزارش جامع و کامل آقای رضوانی‌فر متوجه شدم این بود که با تدبیر ایشان و تلاش مدیران و پرسنل شستا  این مجموعه عظیم اقتصادی در حال دور شدن از از حاشیه‌ها و شائبه‌هایی است که تا پیش از این در عملکرد این شرکت متصور بود.
 
وی در ادامه افزود: نکته مهم پیشرفت شستا در حوزه‌های مختلف و حرکت این مجموعه اقتصادی  بر مدار استفاده از پتانسیل‌ها، امکانات و افزایش سودآوری بود.

این عضو کمیسیون اجتماعی همچنین در مورد گزارش‌های نظارتی در مورد عملکرد شستا نیز گفت: آنچه امروز  از مجموعه گزارش‌های نظارتی  که حاصل تعامل خوب شستا با نهادهای نظارتی است، متوجه شدم این است که ما شاهد کاهش قابل توجه انحرافات از قانون نسبت به گذشته هستیم و شستا به خوبی در مسیر رفع شائبه‌ها گام بر می‌دارد. 

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از اتفاقات مثبت در شستا موضوع ساماندهی وضعیت شرکت‌ها است. تا پیش از این شاهد بودیم که بسیاری از شرکت‌های تابعه این مجموعه اقتصادی بواسطه زیان‌ده بودن تنها هزینه‌بردار بودند و اعضای هیات مدیره این شرکت حقوق‌های بالا دریافت می‌کردند، انحلال یا ادغام این شرکت با شرکت‌های مادر گامی موثر در کاهش هزینه‌ها، کم کردن بروکراسی اداری در شستا بود. در واقع باید گفت امروز شستا با یک نگاه علمی و مبتنی بر ظرفیت‌های اقتصادی کشور اداره می‌شود.

بسطامی همچنین در پایان خواهان توجه بیشتر سازمان تامین اجتماعی و شستا به  موضوع توزیع عادلانه سرمایه گذاری در مناطق مختلف کشور و از جمله مناطق مرحوم، نقاط مرزی و دور افتاده شد و از برگزاری جلسه‌ای میان مدیران شستا و نمایندگان مجلس در این خصوص در آینده نزدیک خبر داد.