به گزارش «نود اقتصادی»، اکبر شاهرخی رئیس اتحادیه فروشندگان گل اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن روز پدر، افزایش قیمتی در بازار گل برای این روز نداریم و کاهش ۶۰ تا ۷۰ درصدی را در این بازار شاهد هستیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل در پاسخ به این پرسش که قیمت گل‌های پرمصرف در بازار به چه میزان است؟ اظهار کرد: هم اکنون قیمت انواع گل در بازار، بر اساس میزان تقاضای مشتریان تعیین می‌شود.

شاهرخی با اشاره به اینکه در حال حاضر در بازار، رکود حاکم است، تصریح کرد: هم اکنون خرید و فروش در بازار صورت نمی‌گیرد و بسیاری از فروشندگان خریدی برای گل ندارند.

او در ادامه  ابراز امیدواری کرد که بازار گل، بتواند به رونق و توسعه خود در بازار برسد و از مسئولان خواست تا زودتر به موضوع ویروس کرونا، رسیدگی کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل از مردم درخواست کرد که در صورت مشاهده تخلف آن را به  اتحادیه‌گزارش دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به آن‌ رسیدگی شود.

شاهرخی در پاسخ به این پرسش که متعلقات گل، در بازار افزایش قیمتی داشته است یا خیر؟ اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی، افزایش قیمتی برای متعلقات گل، در بازار نداریم و امیدواریم که وضعیت بازار، به شرایط قبل خود بازگردد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل در پایان با اشاره به اینکه رشد روز افزون تعداد دستفروشان و ماشین‌های گل، بازار مغازه‌های مجاز گلفروشی را دچار رکود کرده است، گفت: رکود در بازار گل، تغییر شغل و یا تعدیل نیرو را بر گلفروشان مجاز تحمیل کرده است و تعداد زیادی از آن‌ها در شرایط بد اقتصادی به سر می‌برند.