اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی بانک دی،کریمی در این دیدار که با حضور حسین ظریفی، معاون مالی، فردین آقابزرگی، مدیرعامل شرکت کارگزاری و جمشید قزوینیان، رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی انجام شد بر توسعه همکاری های متقابل با سازمان بورس تاکید کرد.
بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک دی عملکرد این بانک در زمینه فعالیت های سرمایه‌گذاری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر بانک دی بر اساس اقدامات انجام شده در زمینه سرمایه گذاری، سرمایه های ارزشمندی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به نیروگاه دماوند، بزرگ ترین نیروگاه سیکل ترکیبی خاورمیانه اشاره کرد.
وی، ارتقای ساختار مالی بانک را یکی از مهم ترین ماموریت های هیئت مدیره جدید دانست و افزود: برای تحقق این ماموریت اقداماتی از جمله فروش دارایی های مازاد در دستور کار قرار دارد که با فروش آن ها به چند هدف مهم از جمله اصلاح ساختار مالی و بهبود وضعیت کفایت سرمایه که از موارد و الزامات بانک مرکزی است، دست خواهیم یافت.
وی افزود: درآمد حاصل از فروش دارایی های مازاد موجب افزایش  سرمایه در گردش بانک خواهد شد که این امر زمینه ارائه تسهیلات و خدمات مطلوب تری را برای مشتریان و سهامداران فراهم می آورد.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته برای فروش دارایی های مازاد و غیرمولد بانک با خریداران حقیقی و حقوقی گفت: در صورت حصول توافق نهایی، نتیجه آن در اسرع وقت طبق قوانین و مقررات مربوطه از طریق سامانه اطلاع رسانی ناشران کدال به اطلاع عموم سهامداران خواهد رسید.
کریمی همچنین با اشاره به این که یکی از اولویت‌ها و افتخارات بانک دی خدمت به خانواده معظم شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری است، افزود: خدمت به خانواده معزز شهداء  و جامعه بزرگ ایثارگران افتخاری است که نصیب مجموعه بانک دی شده  و همانگونه که خانواده شهداء در راستای حفظ کیان جمهوری اسلامی، فرزندان عزیز خود را به نبرد با دشمنان اسلام فرستادند و در این راه استوار ایستادند ما نیز  وظیفه داریم در راه خدمت به این عزیزان با استعانت از خدای متعال و با تکیه بر دانش و تخصص سرمایه های انسانی جوان و پویا تلاشی مضاعف داشته باشیم.
شاپور محمدی، رییس سازمان بورس نیز در این دیدار با شاره به این که بررسی نوسانات نماد بانک دی در بازار سرمایه حکایت از وضعیت مطلوب آن دارد، گفت: دارایی های این بانک نقطه مثبتی برای آن به شمار می رود و انتظار می رود با تدابیر تیم مدیریتی جدید، اقدامات موثری در راستای اصلاح ساختار مالی بانک انجام شود و با فروش دارایی های مازاد علاوه بر کمک به ایجاد تحرک در بازار پولی کشور زمینه ارائه تسهیلات و خدمات مطلوب تر برای مشتریان و سهامداران فراهم شود.
محمدی همچنین با بیان این که بانک دی به دلیل خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران از جایگاه ویژه ای در نظام بانکی برخوردار است، گفت: خانواده های شهداء و ایثارگران، فداکارترین اقشار جامعه هستند و رسیدگی به مسائل آن ها علاوه بر اینکه فضیلت بزرگی به شمار می رود یک وظیفه شرعی و عرفی است و به همین منظور باید تلاش شود بانک دی به جایگاه شایسته خود در نظام بانکی دست یابد.
رییس سازمان بورس ضمن استقبال از تداوم همکاری متقابل با بانک دی بر توسعه مناسبات فی مابین تاکید کرد.