اخبار شرکتها-به گزارش روابط عمومی کارگزاری بورس بیمه ایران، شهریار به عنوان قطب صنعتی کشور تاکنون فاقد فعالیت کارگزاری‌های رسمی بورس اوراق بهادار بوده است که با ورود کارگزاری بورس بیمه ایران به این شهر از این پس فعالان بازار سرمایه می‌توانند به سهولت و از طریق کارگزاری بورس بیمه ایران وارد بازار سرمایه شده و سرمایه های خود را به سمت این بازار سوق دهند.

مهدی محمود رباطی مدیر عامل کارگزاری بورس بیمه ایران در این مراسم اذعان داشت: کارگزاری بورس بیمه ایران در راستای تحقق هدف اصلی خود در خصوص اشاعه فرهنگ‌ سهامداری در بین اقشار مختلف جامعه و ترغیب سرمایه گذاران به سمت بازار بورس و از سوی دیگر ایجاد راهکارهای مناسب و سیاست‌های اشتغالزایی برای نسل جوان، این کارگزاری بورس بیمه ایران را مصمم ساخت تا اینبار برای گسترش فعالیت های خود شهر شهریار را برگزیند.

رباطی خاطر نشان کرد: متاسفانه تاکنون به سبب نبود آموزش و فرهنگ‌ سرمایه گذاری، جهت‌گیری‌ سرمایه های مولد به سمت سرمایه گذاری بورس به شکل جدی نبوده است و همین باعث شده است که شهری با وجود دارا بودن پتانسیل بالا از حضور هیچ گونه شرکت کارگزاری بهره مند نشده و کارگزاری بورس بیمه ایران به عنوان نخستین کارگزاری در این شهرستان وارد عمل شده است.


مدیرعامل کارگزاری بورس بیمه ایران تصریح کرد: خوشبختانه شهرستان شهریار با جمعیت بالغ بر 800 هزار نفری به تنهایی از برخی استان‌های کشور پرجمعیت تر است و با توجه به اینکه قطب کشاورزی، صنعتی و تولیدی محسوب میشود باعث آن شده که گردش مالی خوبی داشته و جذابیت سرمایه گذاری را بیشتر می کند.

محمد سلیمی مسوول شعبه شهریار کارگزاری بورس بیمه ایران در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بورس بیمه ایران گفت: با پیگیری، تدبیر و تلاش‌های دکتر مهدی محمود رباطی نخستین شعبه کارگزاری بورس بیمه درشهرستان شهریار راه اندازی شد.

محمد سلیمی با اشاره به اهمیت کارگزاری بورس بیمه ایران در شهریار گفت: شهرستان شهریار تا به امروز از وجود کارگزاری بورسی محروم بود و با افتتاح این مرکز چشم انداز خوبی در حوزه بازار بورس بیمه برای این منطقه ترسیم شده است و امید است با هم افزایی و همت تمامی عزیزان بتوانیم شعبه کارگزاری شهریار را جزو برترین شعبات در سطح کشور معرفی نماییم.

وی  تصریح کرد: امید است که با همراهی و همکاری تمامی فعالان حوزه اقتصاد، سرمایه و قابلیت‌های ویژه بتوانیم جایگاه شعبه شهرستان شهریار را در رتبه برتر ببینیم.
متقاضیان و فعالان بازار سرمایه ازاین پس می توانند با مراجعه به شعبه شهریار، میدان فرمانداری، ساختمان ملل، پلاک67- شماره تماس 02165251218 تمامی نیازهای بورسی خود را از طریق این کارگزاری مرتفع سازند.